Розділ
"Наші хейтери", який веде на своєму сайті Чернівецьке тролейбусне управління, створили для того, щоби відділяти конструктивну критику реальних пасажирів від ботів, задача яких – писати неправдивий негатив про роботу ЧТУ.
Про це у коментарі molbuk.ua сказав заступник Чернівецького міського голови Ігор Крохмаль.
-Скажіть, навіщо ЧТУ потрібен такий список хейтерів?
"Ми перевчаємо колектив і особливо адмінперсонал ЧТУ, щоби вони моніторили і вивчали всі зауваження, ситуації, які виникають у пасажирів нашого транспорту.
Раніше це була звичайна формальщина. Ну, скаржиться людина, щось їй не подобається. І особливо ніхто не звертав на це уваги. Але це в першу чергу є сфера послуг. І ми розуміємо, що це конкурентна сфера.
Тепер же ми реально почали вивчати думку жителів і гостей міста з приводу того, як працює громадський комунальний транспорт, паралельно проводячи поглиблені реформи підприємства, які за цей період часу відбулися.
Звичайно, що сформувалася частина людей, які у минулому працювали на ЧТУ і не зовсім вдоволені цими реформами. Тож ми розцінюємо значну частину публікацій як хейт. Тому що це сторінка зазвичай так званого бота, тобто це не є персональна сторінка людини. На сторінці – в основному публікація, що стосується діяльності підприємства. І, що головне, що абсолютна більшість інформації подається викривлено та відверто невірно.
І це була для нас досить серйозна проблема. Тому, звичайно, що підприємство моніторить суспільну думку. Це - формат бізнесу.
Дотепер підприємство як жило: немає грошей – нема проблем, беремо з бюджету. Зараз цього вже немає. У ЧТУ – економічно обгрунтований тариф, і вони ведуть свою діяльність як будь-яке приватне підприємство. І повинні заробити для того, щоб отримати зарплатню. Тож тут надзвичайно важлива думка жителів міста, які користуються їхнім транспортом. Бо люди не будуть їхати ним, якщо там буде незручно, некомфортно. Вони шукатимуть альтернативні шляхи.
Відтак, моніторячи думку спільноти, ми виявили цілу групу, скажімо так, користувачів мереж, які цілеспрямовано подають неправдиво викривлену інформацію про діяльність підприємства. Наприклад, "водії помирають від перевтоми". От скажіть, хіба це не хейт? А потім провідні ЗМІ та популярні пабліки це перепощують, коментують.
Або: "масові звільнення на підприємстві". Це що таке? Не маючи реальної інформації, не розуміючи проблематику підприємства, людина робить якийсь висновок, формує суспільну думку таким чином. І як підприємство має взяти водія на роботу, якщо щодня на сторінках соцмереж, у тому числі у ЗМІ подається інформація про те, що "дощ іде в цехах", "люди помирають за кермом", "масові звільнення…" Єдине, що ще не було, - це про застосування тортур у ЧТУ.
Так, проблеми, звичайно, є. Вони навіть у мирний час були би. Бо кожне місто, яке впроваджувало такі реформи, зіштовхувалося з цим ще в мирний час. А зараз ще складніше. Попри те, на підприємстві триває робота. Я впевнений, що за такий короткий термін мало хто провів стільки реформ, як ми. Звичайно, що в когось це викликає невдоволення.
-Ну гаразд, список хейтерів склали. А що ж далі з ними робитимете?
- Ми й далі моніторимо, вивчаємо їхню думку. Однозначно чітко розуміємо, що десь, можливо, відбувається і конструктивна критика. Саме тому створені відповідні чати, кожен напрямок переадресовується відповідному керівникові, вивчається, підтверджується або спростовується. Це і є робота, яку ніхто ніколи не робив.
Ми їм у принципі дякуємо за те, що вони є, тільки просимо оцінювати і другий бік медалі. Бо надзвичайно важко працювати, коли тебе хейтять. Ми розуміємо, що контролери, яких було більше сотні, у більшості випадків втратили роботу, додатковий дохід. І, можливо, чимось вони невдоволені. А, може, й ні, це моє припущення.
Але слід звертати увагу й на ті позитивні моменти, які є. А коли ми бачимо відвертий хейт, гадаю, про це треба також казати. І люди повинні розуміти, що якщо там, умовно кажучи, сторінка підписана "Солнєчний", який не публікує свої фото з відпочинку чи з присадибної ділянки з абрикосами, а день у день публікує виключно вигаданий про ЧТУ негатив, - то хіба це не хейт?
Тож ми набралися сміливості і цих хейтерів показали, і не боїмося про це говорити. Якщо у тих публікаціях є доля правди, то це нічого не означає, крім того, що ми аналізуємо ці дописи, вивчаємо їх, перевіряємо і можемо сміливо казати: "Це правда, над цим працюємо, визнаємо помилки, бо не помиляється той, хто нічого не робить", "А от це - ніщо інше, як просто хейт. Тож будемо називати речі своїми іменами".
Раніше повідомлялося, що Чернівецьке тролейбусне управління
веде на своєму офіційному сайті розділ "Наші хейтери".
Це Excel-таблиця, де вказані ім’я, коментар, профіль та статус хейтера. Навпроти деяких прізвищ вказано “топовий хейтер”.
Цікаво, що серед внесених до списку - і реальні люди, не лише "боти". До прикладу, мама депутата Чернівецької райради, а зараз військовослужбовця Артема Жука Валентина Жук. У коментарі molbuk.ua Артем розповів, що його мама лише залишала коментарі про недотримання графіку руху.
"За це її коментарі видалили і записали до хейтерів", - каже Артем.
Скриншот із сайту ЧТУ
Також до переліку хейтерів потрапили і інші реальні пасажири, які поскаржилися на недотримання графіку руху. Їхні коментарі також видалили.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
31-05-2023, 19:09
6
2 707