RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |


Розділ "Наші хейтери", який веде на своєму сайті Чернівецьке тролейбусне управління, створили для того, щоби відділяти конструктивну критику реальних пасажирів від ботів, задача яких – писати неправдивий негатив про роботу ЧТУ.

Про це у коментарі molbuk.ua сказав заступник Чернівецького міського голови Ігор Крохмаль.





-Скажіть, навіщо ЧТУ потрібен такий список хейтерів?

"Ми перевчаємо колектив і особливо адмінперсонал ЧТУ, щоби вони моніторили і вивчали всі зауваження, ситуації, які виникають у пасажирів нашого транспорту.

Раніше це була звичайна формальщина. Ну, скаржиться людина, щось їй не подобається. І особливо ніхто не звертав на це уваги. Але це в першу чергу є сфера послуг. І ми розуміємо, що це конкурентна сфера.

Тепер же ми реально почали вивчати думку жителів і гостей міста з приводу того, як працює громадський комунальний транспорт, паралельно проводячи поглиблені реформи підприємства, які за цей період часу відбулися.

Звичайно, що сформувалася частина людей, які у минулому працювали на ЧТУ і не зовсім вдоволені цими реформами. Тож ми розцінюємо значну частину публікацій як хейт. Тому що це сторінка зазвичай так званого бота, тобто це не є персональна сторінка людини. На сторінці – в основному публікація, що стосується діяльності підприємства. І, що головне, що абсолютна більшість інформації подається викривлено та відверто невірно.

І це була для нас досить серйозна проблема. Тому, звичайно, що підприємство моніторить суспільну думку. Це - формат бізнесу.
Дотепер підприємство як жило: немає грошей – нема проблем, беремо з бюджету. Зараз цього вже немає. У ЧТУ – економічно обгрунтований тариф, і вони ведуть свою діяльність як будь-яке приватне підприємство. І повинні заробити для того, щоб отримати зарплатню. Тож тут надзвичайно важлива думка жителів міста, які користуються їхнім транспортом. Бо люди не будуть їхати ним, якщо там буде незручно, некомфортно. Вони шукатимуть альтернативні шляхи.

Відтак, моніторячи думку спільноти, ми виявили цілу групу, скажімо так, користувачів мереж, які цілеспрямовано подають неправдиво викривлену інформацію про діяльність підприємства. Наприклад, "водії помирають від перевтоми". От скажіть, хіба це не хейт? А потім провідні ЗМІ та популярні пабліки це перепощують, коментують.

Або: "масові звільнення на підприємстві". Це що таке? Не маючи реальної інформації, не розуміючи проблематику підприємства, людина робить якийсь висновок, формує суспільну думку таким чином. І як підприємство має взяти водія на роботу, якщо щодня на сторінках соцмереж, у тому числі у ЗМІ подається інформація про те, що "дощ іде в цехах", "люди помирають за кермом", "масові звільнення…" Єдине, що ще не було, - це про застосування тортур у ЧТУ.

Так, проблеми, звичайно, є. Вони навіть у мирний час були би. Бо кожне місто, яке впроваджувало такі реформи, зіштовхувалося з цим ще в мирний час. А зараз ще складніше. Попри те, на підприємстві триває робота. Я впевнений, що за такий короткий термін мало хто провів стільки реформ, як ми. Звичайно, що в когось це викликає невдоволення.

-Ну гаразд, список хейтерів склали. А що ж далі з ними робитимете?

- Ми й далі моніторимо, вивчаємо їхню думку. Однозначно чітко розуміємо, що десь, можливо, відбувається і конструктивна критика. Саме тому створені відповідні чати, кожен напрямок переадресовується відповідному керівникові, вивчається, підтверджується або спростовується. Це і є робота, яку ніхто ніколи не робив.

Ми їм у принципі дякуємо за те, що вони є, тільки просимо оцінювати і другий бік медалі. Бо надзвичайно важко працювати, коли тебе хейтять. Ми розуміємо, що контролери, яких було більше сотні, у більшості випадків втратили роботу, додатковий дохід. І, можливо, чимось вони невдоволені. А, може, й ні, це моє припущення.

Але слід звертати увагу й на ті позитивні моменти, які є. А коли ми бачимо відвертий хейт, гадаю, про це треба також казати. І люди повинні розуміти, що якщо там, умовно кажучи, сторінка підписана "Солнєчний", який не публікує свої фото з відпочинку чи з присадибної ділянки з абрикосами, а день у день публікує виключно вигаданий про ЧТУ негатив, - то хіба це не хейт?

Тож ми набралися сміливості і цих хейтерів показали, і не боїмося про це говорити. Якщо у тих публікаціях є доля правди, то це нічого не означає, крім того, що ми аналізуємо ці дописи, вивчаємо їх, перевіряємо і можемо сміливо казати: "Це правда, над цим працюємо, визнаємо помилки, бо не помиляється той, хто нічого не робить", "А от це - ніщо інше, як просто хейт. Тож будемо називати речі своїми іменами".

Раніше повідомлялося, що Чернівецьке тролейбусне управління веде на своєму офіційному сайті розділ "Наші хейтери".
Це Excel-таблиця, де вказані ім’я, коментар, профіль та статус хейтера. Навпроти деяких прізвищ вказано “топовий хейтер”.

Цікаво, що серед внесених до списку - і реальні люди, не лише "боти". До прикладу, мама депутата Чернівецької райради, а зараз військовослужбовця Артема Жука Валентина Жук. У коментарі molbuk.ua Артем розповів, що його мама лише залишала коментарі про недотримання графіку руху.

"За це її коментарі видалили і записали до хейтерів", - каже Артем.


Скриншот із сайту ЧТУ

Також до переліку хейтерів потрапили і інші реальні пасажири, які поскаржилися на недотримання графіку руху. Їхні коментарі також видалили.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Галина Олійник
31-05-2023, 19:09
Коментарів 6 Переглядів 2 477

Теги -
Hаписав: 1, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 травня 2023 21:06
В новині:
Совок у стилі берії

Hаписав: Олександр, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 травня 2023 21:35
В новині:
Люди, це НЕЕТИЧНО, в першу чергу! Замість того, щоб показати новацію, фактично були висміяні всіми ЗМІ країни. Видаліть це і не позортесь. А перед тим розкажіть, в чиї посадові обовязки входило оце ввсе і скільки пішло коштів. Це марна трата фінансів і неадекватний менеджмент. Ще й купа брехні про ботів...

Hаписав: Гість Анна, Коментарів: 0, Новин: 0, 31 травня 2023 22:41
В новині:
І смішно, і грішно. До сьогоднішнього дня їхала міським транспортом за потреби, а зараз - не буду. Чому? Все просто, по-перше, з хамами перевіряючими бажання спілкуватись не маю (свій психологічний стан дорожче коштує). По-друге, термінали вже ТРИЧІ не спрацьовували при валідації транспортної картки за наявності коштів (мабуть у ЧТУ інтернет не ловив?). Що стосується третього... Уявіть ситуацію, заходите в транспорт комунальний, а там не працює жодна карта... чи термінал? І доведіть, що Ви не верблюд. І що Ви зробите, варіантів - 0,0001%. Штраф, і за що? За те що ви сплатили через валідатор, який побачить вашу плату значно пізніше, ніж Вас перевірять контролери і випишуть штраф. Не хочу і не буду, та іншим не раджу.

Hаписав: олександр, Коментарів: 0, Новин: 0, 1 червня 2023 00:44
В новині:
Шо "воно" "белькоче"??? Міська рада поставила себе вище законів України!!! Ось коли отримають купу позовів, тоді можливо щось да і зрозуміють.P.S. хоча бере сумнів щодо цього.

Hаписав: Гість Віталій, Коментарів: 0, Новин: 0, 1 червня 2023 06:49
В новині:
Вас біля 40 українців в транспорті, щось не так? Ви не можете справитись з двома? Випхнули і все, не працюють валідатори - значить ЧТУ не отримають кошти! Контролери за обіцяних 17 тис. працюють, а Ви відстоюйте правду - РАЗОМ! Теж дуже обурює хамовитість інспекторів контролерів, в своїй більшості вони бачать в пассажирах потенційних платників штрафа, а не Чернівчан та тих хто дає гроші ЧТУ.

Hаписав: Гість Анна, Коментарів: 0, Новин: 0, 1 червня 2023 19:23
В новині:
Віталію, все розумію. Але більшості нема різниці, що відбувається. Або просто мовчать.
Бензин - нині дорого, проте оберу добирання машиною або пішки. Мені всеодно. Однак, знаю, що багато бояться сідати у транспорт, або йдуть пішки та задихаються від спеки. Вже перевірили. Доходять самохідь та не обирають варіантів. Люблю своє рідне місто, але це занадто. А що занадто, то не здраво.



Захисник загинув під час контрнаступальної операції на Донеччині
Великописарівська громада Сумської області перебуває під сильним обстрілом

Відсьогодні, 24 квітня, на 10 пунктах пропуску з Молдовою кожен автобус зможе обрати час перетину кордону
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Захисник загинув під час контрнаступальної операції на Донеччині


Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.