Тести з англійської мови не є складними

новини
1 539
0
На адресу Міністерства освіти і науки України надійшло звернення ініціативної групи абітурієнтів, які обурені змістом тесту зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови. З огляду на це міністр Дмитро Табачник звернувся до Українського центру оцінювання якості освіти з вимогою надати відповідні роз'яснення стосовно ситуації, що склалася.

Проте, за висновком Ігоря Лікарчука, директора Українського центру оцінювання якості освіти, тести з англійської мови укладено відповідно до програми зовнішнього незалежного оцінювання з цього предмета а програма затверджена наказом колишнього міністра Івана Вакарчука від 18.09.2008 р. № 865.

Завдання до цього тесту розроблялися колективом авторів, серед яких – троє вчителів та двоє викладачів вищих навчальних закладів. Кожне завдання отримало три експертні висновки.

Оцінюючи рівень складності завдань, експерти визначають, що 20 відсотків із них можна віднести до категорії "легкі", 43 відсотки – "середнього" (оптимального) рівня, 37 відсотків – складні. Про це йдеться у відповіді Ігоря Лікарчука Дмитру Табачнику.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.