Як відбувається налаштування реклами Google Ads в агентстві?*

новини
655
0
* На правах реклами



Робота спеціаліста з налаштування контекстної реклами не обмежується виставленням необхідних параметрів кампанії в Google AdWords. До його завдань входить щоденна оцінка ефективності.

Як правило, перший тиждень проходить у тестуванні різних поєднань налаштувань. Коли оптимальний варіант, що показує найкращий результат у рамках адекватного бюджету, знайдено, потрібне постійне вдосконалення стратегії. Потрібно відстежувати позиції оголошень, активність користувачів та величину конверсії. Регулярні звіти щодо ефективності інтернет-реклами для замовника створюються з урахуванням цих даних.

Далі в статті наведено алгоритм налаштування контекстної реклами в агентстві adwservice.com.ua/poshagovaya-instruktsiya -po-nastroyke-google-ads.

Обов'язкові роботи спеціаліста з налаштування контекстної реклами




Короткий перелік робіт спеціаліста виглядає так:
  1. Складання списку ефективних ключових фраз. Перелік пошукових запитів для просування сайту таким методом у більшості випадків є досить широким;
  2. Написання текстів об'яв та створення банерів з подальшим розміщенням. Їх зміст не може суперечити вимогам Google AdWords. Крім самих текстів обов'язково повинні бути складені заголовки, що продають;
  3. Налаштування контекстної реклами. Після того, як організація зареєстрована в системі Google, рекламу необхідно структурувати, розбивши на групи. Далі налаштовується віртуальна візитка та параметри демонстрації: стратегії, геотаргетинг, часові рамки, підбираються майданчики для показу та відключаються невідповідні;
  4. Контроль та економія бюджету. Вибір найефективнішої стратегії демонстрації об'яв у межах певного бюджету за день або місяць. Встановлення обмежень як для окремих ключових фраз, так і для бюджету загалом;
  5. Керування лімітами та зміною ставок за перехід. Відстеження перевитрати щоденних лімітів, контроль вартості переходу на сайт у рамках затверджених бюджетів та позицій оголошення. Підключення відповідних стратегій;
  6. Налаштування обміну даними між системами Google Analytics та AdWords. Фіксація цілей та конверсій для аналізу дій відвідувачів на сторінках сайту;
  7. Контроль витрачання бюджету. Аналіз розподілу рекламного бюджету упродовж періоду дії рекламної кампанії. Відстеження наявності достатньої кількості коштів на рахунку Google Ads та його регулярне поповнення;
  8. Керування показами. Щоденне відстеження динаміки зміни числа показів та її аналіз. Коригування показів згідно із затвердженим графіком. Контроль причин зупинення кампанії та працездатності сайту;
  9. Оцінка ефективності реклами. Проводиться аналіз ключових показників, після чого вносяться коригування для зниження рівня відмов, нарощування числа кліків та загальної клікабельності кампанії;
  10. Оптимізація РК. Розширення переліку ключових запитів, розміщення нових об'яв;
  11. Формування звіту за підсумками кожного місяця, який містить дані про кількість показів та переходів за посиланням в оголошенні, середньоденні та сумарні величини витрат, показники ефективності реклами. Написання рекомендацій щодо вдосконалення подальшої стратегії та коригування бюджету;
  12. Формування рекомендацій щодо доопрацювання ресурсу з метою оптимізації його роботи та усунення технічних огріхів.
Контекстна реклама - найшвидший рекламний інструмент. Вона починає працювати та приносити дохід відразу. Розгляньте собі можливість замовити контекстну рекламу, якщо ви ще не встигли скористатися цим дієвим методом залучення клієнтів.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.