* На правах реклами
Робота спеціаліста з налаштування контекстної реклами не обмежується виставленням необхідних параметрів кампанії в Google AdWords. До його завдань входить щоденна оцінка ефективності.
Як правило, перший тиждень проходить у тестуванні різних поєднань налаштувань. Коли оптимальний варіант, що показує найкращий результат у рамках адекватного бюджету, знайдено, потрібне постійне вдосконалення стратегії. Потрібно відстежувати позиції оголошень, активність користувачів та величину конверсії. Регулярні звіти щодо ефективності інтернет-реклами для замовника створюються з урахуванням цих даних.
Далі в статті наведено алгоритм налаштування контекстної реклами в агентстві
adwservice.com.ua/poshagovaya-instruktsiya -po-nastroyke-google-ads.
Обов'язкові роботи спеціаліста з налаштування контекстної реклами
Короткий перелік робіт спеціаліста виглядає так:
- Складання списку ефективних ключових фраз. Перелік пошукових запитів для просування сайту таким методом у більшості випадків є досить широким;
- Написання текстів об'яв та створення банерів з подальшим розміщенням. Їх зміст не може суперечити вимогам Google AdWords. Крім самих текстів обов'язково повинні бути складені заголовки, що продають;
- Налаштування контекстної реклами. Після того, як організація зареєстрована в системі Google, рекламу необхідно структурувати, розбивши на групи. Далі налаштовується віртуальна візитка та параметри демонстрації: стратегії, геотаргетинг, часові рамки, підбираються майданчики для показу та відключаються невідповідні;
- Контроль та економія бюджету. Вибір найефективнішої стратегії демонстрації об'яв у межах певного бюджету за день або місяць. Встановлення обмежень як для окремих ключових фраз, так і для бюджету загалом;
- Керування лімітами та зміною ставок за перехід. Відстеження перевитрати щоденних лімітів, контроль вартості переходу на сайт у рамках затверджених бюджетів та позицій оголошення. Підключення відповідних стратегій;
- Налаштування обміну даними між системами Google Analytics та AdWords. Фіксація цілей та конверсій для аналізу дій відвідувачів на сторінках сайту;
- Контроль витрачання бюджету. Аналіз розподілу рекламного бюджету упродовж періоду дії рекламної кампанії. Відстеження наявності достатньої кількості коштів на рахунку Google Ads та його регулярне поповнення;
- Керування показами. Щоденне відстеження динаміки зміни числа показів та її аналіз. Коригування показів згідно із затвердженим графіком. Контроль причин зупинення кампанії та працездатності сайту;
- Оцінка ефективності реклами. Проводиться аналіз ключових показників, після чого вносяться коригування для зниження рівня відмов, нарощування числа кліків та загальної клікабельності кампанії;
- Оптимізація РК. Розширення переліку ключових запитів, розміщення нових об'яв;
- Формування звіту за підсумками кожного місяця, який містить дані про кількість показів та переходів за посиланням в оголошенні, середньоденні та сумарні величини витрат, показники ефективності реклами. Написання рекомендацій щодо вдосконалення подальшої стратегії та коригування бюджету;
- Формування рекомендацій щодо доопрацювання ресурсу з метою оптимізації його роботи та усунення технічних огріхів.
Контекстна реклама - найшвидший рекламний інструмент. Вона починає працювати та приносити дохід відразу. Розгляньте собі можливість замовити контекстну рекламу, якщо ви ще не встигли скористатися цим дієвим методом залучення клієнтів.
25-11-2022, 10:40
0
586