DataLife Engine > новини > Як відбувається налаштування реклами Google Ads в агентстві?*

Як відбувається налаштування реклами Google Ads в агентстві?*

* На правах реклами



Робота спеціаліста з налаштування контекстної реклами не обмежується виставленням необхідних параметрів кампанії в Google AdWords. До його завдань входить щоденна оцінка ефективності.

Як правило, перший тиждень проходить у тестуванні різних поєднань налаштувань. Коли оптимальний варіант, що показує найкращий результат у рамках адекватного бюджету, знайдено, потрібне постійне вдосконалення стратегії. Потрібно відстежувати позиції оголошень, активність користувачів та величину конверсії. Регулярні звіти щодо ефективності інтернет-реклами для замовника створюються з урахуванням цих даних.

Далі в статті наведено алгоритм налаштування контекстної реклами в агентстві adwservice.com.ua/poshagovaya-instruktsiya -po-nastroyke-google-ads.

Обов'язкові роботи спеціаліста з налаштування контекстної реклами




Короткий перелік робіт спеціаліста виглядає так:
  1. Складання списку ефективних ключових фраз. Перелік пошукових запитів для просування сайту таким методом у більшості випадків є досить широким;
  2. Написання текстів об'яв та створення банерів з подальшим розміщенням. Їх зміст не може суперечити вимогам Google AdWords. Крім самих текстів обов'язково повинні бути складені заголовки, що продають;
  3. Налаштування контекстної реклами. Після того, як організація зареєстрована в системі Google, рекламу необхідно структурувати, розбивши на групи. Далі налаштовується віртуальна візитка та параметри демонстрації: стратегії, геотаргетинг, часові рамки, підбираються майданчики для показу та відключаються невідповідні;
  4. Контроль та економія бюджету. Вибір найефективнішої стратегії демонстрації об'яв у межах певного бюджету за день або місяць. Встановлення обмежень як для окремих ключових фраз, так і для бюджету загалом;
  5. Керування лімітами та зміною ставок за перехід. Відстеження перевитрати щоденних лімітів, контроль вартості переходу на сайт у рамках затверджених бюджетів та позицій оголошення. Підключення відповідних стратегій;
  6. Налаштування обміну даними між системами Google Analytics та AdWords. Фіксація цілей та конверсій для аналізу дій відвідувачів на сторінках сайту;
  7. Контроль витрачання бюджету. Аналіз розподілу рекламного бюджету упродовж періоду дії рекламної кампанії. Відстеження наявності достатньої кількості коштів на рахунку Google Ads та його регулярне поповнення;
  8. Керування показами. Щоденне відстеження динаміки зміни числа показів та її аналіз. Коригування показів згідно із затвердженим графіком. Контроль причин зупинення кампанії та працездатності сайту;
  9. Оцінка ефективності реклами. Проводиться аналіз ключових показників, після чого вносяться коригування для зниження рівня відмов, нарощування числа кліків та загальної клікабельності кампанії;
  10. Оптимізація РК. Розширення переліку ключових запитів, розміщення нових об'яв;
  11. Формування звіту за підсумками кожного місяця, який містить дані про кількість показів та переходів за посиланням в оголошенні, середньоденні та сумарні величини витрат, показники ефективності реклами. Написання рекомендацій щодо вдосконалення подальшої стратегії та коригування бюджету;
  12. Формування рекомендацій щодо доопрацювання ресурсу з метою оптимізації його роботи та усунення технічних огріхів.
Контекстна реклама - найшвидший рекламний інструмент. Вона починає працювати та приносити дохід відразу. Розгляньте собі можливість замовити контекстну рекламу, якщо ви ще не встигли скористатися цим дієвим методом залучення клієнтів.



Повернутися назад