RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » «Нікому не вигідно гнати порожні машини»: перевізниця з Чернівців – про те, чому зменшила кількість рейсів у неділю


Інформація про те, що ПП "Багіра", яке здійснює громадські перевезення у Чернівцях, зокрема, на 10 та 10-А маршрутах, не виконує належну кількість рейсів згідно графіку, не є достовірною.

На цьому наголосила директорка фірми-перевізника Павліна Храпчинська у коментарі molbuk.ua



Підприємиця надала дані GPS-навігації, підтверджені муніципальним інфоцентром, щодо кількості виконаних рейсів на маршруті 10-А за вересень та жовтень.


Дані за вересень

Згідно них, у вересні на цьому маршруті здійснили 671 рейс (затверджений план – 720), у жовтні – 637 (план – 744).


Дані за жовтень

"Навігація – річ уперта. Так, є певні порушення. Але кількість невиконаних рейсів не є критичною і не перевищує 5%. Тобто я виконую умови договору щодо перевезень на 95%", - запевняє Павліна Храпчинська.



Вона також розповіла про ситуацію з перевезеннями по неділях. У неділю, особливо в другій половині дня, пасажиропотік значно менший, зазначає П. Храпчинська. Після початку повномасштабної війни багато людей купили машини і не їздять маршрутками. А солярка дорожчає. Тож рейси стають усе більш збитковими. У зв’язку з цим фірма звернулася до департаменту транспорту та окремих питань комунального господарства з проханням дозволити зменшити кількість рейсів у неділю.

"Я маю право згідно наказу Мінінфраструктури №480 "Про затвердження Порядку організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортом" звернутися до мерії щодо зміни графіка, що я й зробила, - пояснює співрозмовниця. - Пояснила, що ми не маємо можливості возити по 2-3 пасажирів. Тому попросила по неділях забрати рейси на маршруті 10-А з 13.30 до 18.00 години.
Наразі це звернення не є відхиленим. Департамент не надав мені відмову, там зазначили, що вивчають ситуацію і нададуть мені відповідь.

Ми тим часом справді зменшили кількість рейсів по неділях. Проте наразі повернулися до старого графіку і впродовж двох тижнів проводимо моніторинг. І маємо просто "нульові" результати.

Зокрема, 10-А вчора, 13 листопада, працював до вечора. Ми записували кількість пасажирів, починаючи з 13.30. Вийшло "аж" 23 платників, 27 пільговиків і 2 діток. І то більшість їхали від Шкільної і до Калічанки. Тобто можна було їхати як маршрутом 10, так і 10-А, які "накладаються один на одний". А 10-ка їздить до 18.30. Тобто кожних пів години на Калічанці є машина, що підтверджують дані навігації. Але по факту їздять 4-5 пасажирів".

Звісно, що нікому не вигідно гнати порожні машини. Немає значення, чи це приватне, чи комунальне підприємство, розмірковує Павліна Храпчинська.

"Поїдуть тиждень, а потім скажуть, що не можуть витрачати з бюджету такі гроші. Ніхто не буде займатися марнотратством. Тому буду просити створити транспортну комісію і розглянути це питання. Звісно, не йдеться про те, щоби зовсім залишити мікрорайон без машин у неділю. Але кількість рейсів, найімовірніше, таки доведеться зменшити".

Окремий графік зробили і для маршруту №10 на понеділок. Тут також зменшили кількість та протяжність рейсів.



Павліна Храпчинська пояснює це тим, що у понеділок – вихідний на Калинівському ринку, де працює значна кількість мешканців Калічанки. Через це маршрутки цього дня також їздять напівпорожніми.

"У понеділок не працюють 500-600 людей, відповідно, це відображається на кількості пасажирів, особливо після обіду", - зазначає підприємиця.

Щодо інших днів, то графік виконується на сто відсотків.

"Навіть якщо взяти до уваги невиконання частини рейсів у неділю, про які я повідомила департаменту, ця кількість не перевищує 5%. Це не є значним порушенням і допускається договором. Тому дивно чути, коли мені закидають, що на Калічанці проблеми з громадським транспортом. Адже всі рейси зараз контролюються. Достатньо зайти в дані навігатора, щоби це перевірити", - каже Павліна Храпчинська.

Раніше повідомлялося, що мешканці Калічанки поскаржилися на те, що в неділю після обіду не їздить маршрутка 10-А.

А торік у вересні торік ПП "Багіра" стала переможцем на 4 автобусних маршрутах.

Як відомо, з 15 серпня проїзд у маршрутках Чернівців подорожчав до 14 гривень.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber |
Редактор: Галина Олійник
14-11-2022, 19:43
Коментарів 0 Переглядів 2 023


Дівчина вчора, 23 листопада, пішла з дому та досі не повернулася
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони


92-річний Аркадій Мардар із Кельменців на все життя запам’ятав ті страшні моменти
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.