Фото зроблене після 17.00, коли нових клієнтів уже не приймають.
У Чернівцях по вулиці Воробкевича під офісом компанії "Чернівцігаз Збут" у будні, коли працює заклад, - величезні черги. Люди по пів дня готові простояти під палючим сонцем, тільки би повернути кошти, оплачені за газ ще "Чернівцігаз Збуту".
Про це повідомляє кореспондентка molbuk.ua
Як відомо, з 1 травня споживачів Чернівецької області обслуговує компанія “Нафтогаз України”. Проте найбільш добросовісні платники вже встигли оплатити кошти за газ попередньому газопостачальникові - "Чернівцігаз Збут".
У результаті страждають тепер як споживачі, які намагаються повернути кошти, так і працівники "Чернівцігаз Збуту", адже під їхнім офісом щодня - натовп людей. Газовики кажуть: самі стали заручниками ситуації, бо ніхто їх не попереджав про такі зміни.
Кореспондентка molbuk.ua розпитала директорку ТОВ "Чернівцігаз Збут" Катерину Параску про те, що потрібно для повернення коштів та чи справді їх віддадуть.
- Чому склалася така ситуація з чергами?
-Наразі, на жаль, заднім числом, із першого травня забрали в нас постачання газу для населення і перевели на постачальника останньої надії – НАК "Нафтогаз". Для нас це також стало сюрпризом, тому що багато хто з населення як справний споживач платить за газ до 10 числа.
Ніхто нікого повідомити не встиг. Ми також стали заручниками ситуації, тому що НАК "Нафтогаз" зробив кабальні умови для всіх постачальників для заключення договору на постачання українського газу для населення. Умови були занадто фінансово неможливі. Тож уже всі постачальники кожної області по всій Україні, не лише у Чернівцях, випали на постачальника останньої надії.
-Як люди можуть повернути свої кошти?
Ті люди, які передплатили кошти за травень у "Чернівцігаз Збут", можуть прийти сюди (Чернівці, вулиця Воробкевича, 1-А), написати заяву на повернення коштів. Якщо це район – можна звернутися в районне відділення. Потрібно надати копії паспорта, ідентифікаційного коду, реквізити, куди перерахувати кошти. Якщо людина є власником поданого рахунку, то від себе подає заяву.
Якщо ж не є власником, заяву має написати власник рахунку, але попросити перерахувати кошти на того, на кого вважає за потрібне. І тут також слід надати копію паспорта, ідентифікаційного коду і реквізити, куди перерахувати кошти.
-Чи справді повертають кошти?
- Повернення коштів відбувається. Але, повірте, черга вже дуже і дуже велика. У чергу на повернення коштів стали близько 2,5 тисяч домогосподарств (
станом на 30 червня – ред.). Це дуже велике навантаження на наших працівників. Адже наша робота не розрахована на прийом громадян. У нас для цього були центри обслуговування клієнтів. Ми мали договірні відносини. Наразі, повірте, усі працюють 24 на 7 для того, щоби пошвидше повернути ці кошти.
Також ще, на жаль, немає налагодженої системи. Можливо, з НАК "Нафтогаз" у майбутньому буде налагоджена система переносу даних. Ми не можемо на це поки що ніяк повпливати і сказати, що так, процес уже відбувся. Тож наразі приймаємо заяви на повернення коштів і по мірі поступлення цих заяв стараємося оплату повернути.
-Чи обумовлені все ж таки якісь терміни повернення коштів?
-Щодо термінів, то не можу нічого сказати, бо воєнний стан. Ми процедуру повернення коштів уже розпочали. Коли вона закінчиться і коли до кожної оселі, власники якої написали нам заяву, ці кошти повернуться, я не знаю. Немає якихось часових обмежень.
"Крапок" у діяльності нашого підприємства немає. Ми постачаємо надалі газ юридичним особам, працюємо, нікуди не зникаємо. Менеджери, телефони, сайти наші працюють, ми є на місці.
-Скількох клієнтів за день працівники можуть обслужити?
- Реально за день менеджери чернівецького офісу можуть прийняти максимум 200 людей. Адже дівчатам ці всі заяви треба ще опрацювати, завести в базу, є своя черговість, свій документообіг на підприємстві. Це дуже складна справа. Після того, як пішов останній відвідувач, ще не одну годину триває робота над опрацюванням цих заяв.
Наші працівниці і так обідають, мабуть, хвилин 5-10. Ми скасували годину обідньої перерви - організували так для того, щоби завжди був працівник на прийомі. Тепер одна працівниця обідає до 13.00, інша – з 13.00, а третя – після 14.00. З понеділка по четвер ми приймаємо населення з 9.00до 17.00, у п’ятницю – з 9.00 до 15.00.
-А скільки людей приходять протягом дня?
- Набагато більше, ніж 200. Коли вранці ми під’їжджаємо і відкриваємо офіс із 9-ої години, у нас уже стоїть черга з близько сотні людей. Авжеж, ми запускаємо половину в приміщення, половина стоїть на вулиці. Бо офіс також не може прийняти всіх. Стіни тут скляні, вікна не відчиняються. Коли в приміщенні – до пів сотні, то в офісі також духота. У нас вмикаються великі кондиціонери, але дихати все одно нічим.
Люди, певне, з 7-ої ранку, якщо не раніше, приходять. Але це не потрібно. У нас чомусь такий менталітет, що от, я прийду вранці і буду першим. До обіду та вся здоровенна черга трохи "розсмоктується". Уже година друга-третя – легше потрапити, менше народу, менше стоїш на тому сонці.
Наш бравий охоронець трішки корегує чергу і таких клієнтів, які вранці приходять і відразу створюють дівчатам негатив на цілий день. Тому що є такі люди, повірте, які приходять не за коштами. А просто посваритися, отримати, мабуть, якийсь заряд енергії на ввесь день.
І головне, що люди самі роблять цей колапс. От вони стали в черзі, а потім починають сваритися. Заважають працювати і менеджерам, тому що працівники ж дивляться на особовий рахунок, переглядають документи, чи все правильно. Бо якщо людина подасть заяву і десь помилиться, її заява в рух не піде, доки не буде все правильно і всіх необхідних документів.
- Чи немає можливості зробити паперову або електронну чергу?
- Знаєте, я вже наслухалася про ці черги, коли оформляють закордонні паспорти тощо. Люди самостійно записуються, потім приходять – а то чомусь новий листочок. На жаль, електронної черги у нас немає, нового працівника наразі я для цього не маю змоги найняти.
- Чи не може все ж таки статися так, що процес повернення коштів зупиниться?
- Кошти повернуть. Ми не зупинимо цей процес. Наразі точки зупинення немає. Я не знаю, як у майбутньому відбуватиметься вся ця процедура – переведення клієнтів, договірні зобов’язання та все інше. Але зараз ми заяви приймаємо і кошти повертаємо.
Раніше повідомлялося, що буковинці почали отримувати
платіжки за спожитий газ від газопостачальної компанії “Нафтогаз України”, яка обслуговує з 1 травня споживачів Чернівецької області.
Щоб повернути оплату "Чернівцігаз Збут" за травень за газ, потрібно
звертатися у консультативні центри "Чернівцігаз".
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber |
2-07-2022, 19:55
0
38 527