Чернівчанка Анастасія Томащук у свої 29 років є успішною фахівчинею з підтримки корпоративного бізнесу хорошою мамою та дружиною.
Анастасія поділилась з "МБ" як їй вдається поєднувати роботу та сім'ю, та розповіла цікаві випадки з роботи.
- Що входить у ваші обов'язки?
- "Я займаюсь підтримкою бізнесу, зокрема великі корпорації такі як, Центр екстренної медичної допомоги, Поліція охорони, Нацполіція, Обленерго. Тобто в них є звернення. Видаю необхідний товар, виставляю рахунки, займаюся налагодженням роботи, якщо у них щось не виходить.
- Як прийшли у цю сферу?
"У мене економічна освіта, починала працювати у банку де займалась видачею кредитів, згодом працювала у звичайному магазині, пізніше мені запропонували спробувати працювати в центрі обслуговування, пізніше стала управляючою у ньому і сьогодні я займаю посаду менеджера з обслуговування корпоративних клієнтів".
- Що найбільше подобається у роботі, чи є щось, що не подобається?
- "Однозначно, подобається налагодження зв'язків. Мені приносить неабияке задоволення спілкування з людьми. Бувають і виключення, особливо це стосується монобрендів магазину, але в цьому і суть моєї роботи знайти підхід до кожного. Щодо того, що не дуже подобається, мабуть це панічні дзвінки від клієнтів у не робочий час, але загалом мені подобається те, чим займаюсь".
- Як Ви справляєтеся з клієнтами, які панікують, зляться чи скандалять?
- "О це просто, Потрібно показати всім своїм виглядом спокій та впевненість в тому, що це питання можна вирішити. Головне не сприймати все на свій рахунок, абстрагуватись і спокійно все роз'яснити"
- Що б ви порекомендували тим, хто теж хоче у цю сферу, чи вже у ній?
"Потрібно розвиватися, думати, розвиватися. Якщо тобі не подобається те чим займаєшся, це помітно одразу. В таких випадках краще шукати щось інше, незалежно від віку, досвіду Потрібно пробувати шукати щось своє".
- Чи є якісь здобуті Вами на роботі навички, які допомагають у буденного житті?
- "Почну з того, що до того, як я почала працювати у цій сфері, я взагалі не любила людей, а тим паче спілкування з ними. Та з часом я це не те що змогла перебороти, це стало моїм улюбленим заняттям. Раніше, коли людина не розуміла чогось, що я їй говорю, мене це дуже злило. Тепер я знаю, що людина може бути не компетентна в цьому питанні, зате неймовірно талановита в чомусь іншому. Якщо я можу допомогти, то я це роблю, навіть якщо вона не розуміє одразу"
- Чи траплялися якісь курйозні випадки на роботі?
- "Був випадок, коли людина, яка, імовірно, не розуміла, що знаходиться на своєму робочому місці, обірвалася мене "некомпетентний хом'ячок". Це було давно, людина просто вимістила свою злість на мене, але закарбувався цей випадок у моїй пам'яті по сьогодні. Мені тоді дуже допомогла підтримка з боку керівництва, за що я дуже вдячна. Тоді я була мало досвідчена, тобто зараз такого у мій бік ніхто собі не дозволяє. Кілька раз від клієнтів були прохання, щоб їх проконсультував чоловік, бо вони вважають, що тільки він може вирішити це питання. Ще коли була на посаді консультанта, приносили телефони на ремонт, я пояснювала, що телефону не потрібен ремонт бо проблема, до прикладу, в сім-карті чи потрібно скинути налаштування до заводських налаштувань. Пропонувала зробити це, на що отримувала дивні відповіді на кшталт "Ні, що ви там розумієте ви ж дівчина", "та скільки вам взагалі років", "мені потрібен якийсь спеціаліст" і тому подібне. Зазвичай така реакція у чоловіків 50+, їм здається, що жінка з цим не впорається".
- Як подібні вчинки клієнтів впливали на вас?
- "Спочатку мене це дивувало, я не вважаю що якщо я жінка то можу і вмію менше. Та з досвідом я сприймаю це простіше"
- Чи були подібні ситуації з керівництвом, або колегами?
"Щодо керівництва, в моїй практиці була жінка під керівництвом якої я працювала певний період. Це один із найяскравіших прикладів у моєму житті, вона була сильна духом, ніколи не давала задньої, підтримувала працівників. Якщо мені в якийсь момент стає важко і здається що ситуацію не можна вирішити, я згадую її це дає мені сил рухатися. Тому, ні таких ситуацій не було, з керівництвом мені щастить. З боку колег такого ставлення не було жодного разу, вони навпаки завжди підтримують допомагають. До коронавірусі і війни мій графік був більш стабільний, зараз це може бути робота 24/7. Не так давно я вийшла з дискретної відпустки, колеги дуже допомагають і неймовірно підтримують"
- Як вам вдається поєднувати роботу і сім'ю?
- "Я можу працювати віддалено, але мені все ж комфортніше в офісі, тут я можу повністю зосереджувалися на роботі. Коли я дома і щось потрібно вирішити по роботі, я вирішую, велику частину свого часу я приділяю родині. Моя дитина отримує увагу і від мене, і від батька, і від бабусі. Мій чоловік теж працевлаштування і робота ніяк не заважає моїй сім'ї".
- Як ви з чоловіком ділите домашні обов'язки?
- "Домашні обов'язки ми ділимо, залежно від ситуації. Тобто якщо я прийшла з роботи і маю бажання приготувати чи прибрати я це роблю, якщо ні мій чоловік без проблем може це зробити. Іноді, ми готуємо разом, або ділимо обов'язки. У моїй сім'ї це не проблема".
- Чи є у вас з чоловіком якісь правила, які допомагають у побуті?
"У нас є правило, не приносити роботу додому, тобто абстрагуватися від роботи. Я вважаю це ключовим моментом, бо не треба виміщати злість на близьких, якщо є якісь негаразди на роботі, це має залишитися на роботі"
Авторка: Діна Колісник
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber |
2-05-2022, 15:46
0
199