RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


НВ поговорив із музикантами з Кременчука, авторами хіта Доброго вечора, ми з України, що став ключовим за часів війни.

З ді-джеями Артемом Ткаченком та Максимом Мокренком НВ зв’язується телефоном, доки вони прямують вулицями рідного Кременчука по своїх волонтерських справах. Але поговорити відразу не вдається — розмову весь час переривають вигуки перехожих: "О! Доброго вечора, ми з України!"



Популярність Ткаченка та Мокренка давно вийшла за межі Полтавщини: вся країна знає музикантів під псевдонімами PROBASS та HARDI як авторів вірусного музичного треку Доброго вечора, ми з України.

Ця фраза стала головним привітанням військового часу — з неї щодня починає своє звернення голова Миколаївської ОДА Віталій Кім та голова Міноборони Олексій Резніков, бійці ЗСУ записують під неї надихаючі відео, користувачі соцмереж роблять смішні меми, а українські виробники друкують культову фразу на одязі та аксесуарах.

"Яка б не була зброя, з окопу тебе може підняти одна пісня, — впевнений Ткаченко. — Тому якщо цей трек може якимось чином допомагати — він має це робити".

Спільний проект PROBASS & HARDI кременчуцькі електронники запусти три роки тому й взяли курс на електронну музику з національними елементами — українські семпли, український звук, українські інструменти та гармонію. Саме у цьому ключі рік тому народилася композиція Доброго вечора, ми з України.

Культова фраза у записі належить Марку Галаневичу, солісту іншого популярного етногурту ДахаБраха. "Ми шукали частинки аудіо, які можна було б використати для нашої задумки, — згадує Ткаченко. — Оскільки я фанат ДахаБраха, то слухав їхнє інтерв'ю англійською, і ця фраза була єдиною україномовною в ньому".

Кременчужани написали відомим колегам та отримали їхній дозвіл на використання голосу Галаневича, в згодом трек став ширитись інтернетом і зрештою восени на хвилі загального інтересу кременчуцькі ді-джеї змонтували до нього відео-ролик. Кліп став вірусним у ТікТок і зібрав понад 40 млн згадувань, а на YouTube — більше 3 млн переглядів. А цього місяця хіт вийшов на восьме місце в українському чарті Apple Music.

"Увага була несподіваною, тому що ми випустили пісню, ні на що особливо не розраховуючи, — розводить руками Ткаченко. — Є треки, які потрапляють у Shazam. Але цей був не таким".

Про те, що він створив загальнонаціональний слоган, музикант дізнався з новинної стрічки у Telegram, коли впізнав свій трек на відео-привітаннях високопосадовців.

"Перша реакція була „Ого, збожеволіти!“. Раніше я хіба що міг мріяти випустити кліп на якомусь М1", — досі дивується ді-джей.
Автори хіта мріють після перемоги особисто познайомитись зі своїм кумиром Віталієм Кімом. Але поки що права на трек Ткаченко та Мокренко віддали українцям: тепер ним вільно користуються політики, спортсмени, кутюр'є, популярні співаки й цілі телеканали.

"Якщо він допомагає бадьоритись — я щасливий, — каже Ткаченко. — Але це не наші заслуги, це його люди так почули".

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Аліна Книжник
25-03-2022, 18:38
Коментарів 0 Переглядів 1 455

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Із нього небезпечно стирчать залізні кріплення


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".