RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

* На правах реклами



Під кінець 2021 року інтернет сколихнула новина: TikTok випередив Google у рейтингу найвідвідуваніших сайтів, посівши першу сходинку (інформація від Cloudflare). Всього за рік сервіс подолав шлях з 8-го місця на вершину. Стрімка експансія TikTok спонукає скоріше інтегруватися в бізнес-простір соцмережі. У статті ми розповімо про перші кроки в цьому напрямку: як підготуватися до рекламної кампанії в TikTok, як створити бізнес-сторінку і як налаштувати сайт для інтеграції в TikTok Ads.

Комплексне просування, що буде включати всі зазначені далі етапи, можна замовити за посиланням https://web-promo.ua/ppc/tik-tok/. Агентство інтернет-маркетингу WebPromo першими в Україні вийшли на прямий контакт з менеджментом TikTok, що дає змогу клієнтам агентства мати персонального менеджера в соцмережі.

1. Реєстрація в TikTok


Для запуску реклами в TikTok не обов’язково мати власний акаунт користувача. Однак це надасть вам можливість ознайомитися з каналом просування зсередини: оглянути механіки, проаналізувати популярний контент, прослідкувати за вподобаннями аудиторії.



Створити профіль можна через інтеграцію акаунта з інших соціальних мереж, або за допомогою електронної пошти. Для цього необхідно натиснути кнопку "Увійти".

2. Авторизація в рекламному кабінеті




Запуск рекламних форматів Brand Takeover, Branded Effects, Top View та Branded Hashtag Challenge можливий тільки через звернення до служби підтримки соцмережі. А от для In-feed Ads знадобиться сайт TikTok: for Business — платформа для рекламодавців соцмережі.

Зареєструватися можна автономно або з прив’язкою до рекламного кабінету свого користувацького профілю TikTok. Інтерфейс реєстрації інтуїтивно зрозумілий, є лише 2 важливі моменти:
  • країна розташування бізнесу (просування доступне не для всіх країн);
  • ніша.
Після верифікації за номером мобільного телефону залишається тільки додати спосіб оплати рекламних послуг.

3. Аналіз цільової аудиторії


Визначити цільову аудиторію — невід’ємна складова підготовки до запуску рекламної кампанії на будь-якій платформі. Помилка в сегментуванні призведе до даремної витрати бюджету з мінімальною ефективністю. Отже, перед запуском проаналізуйте вподобання потенційної аудиторії, складіть портрет споживача. Отримати необхідні дані можливо такими способами:
  • Анкетування в соцмережах;
  • Вивчення коментарів під постами прямих конкурентів;
  • Огляд профілів активних користувачів серед підписників прямих конкурентів;
  • Вивчення тематичних форумів, спільнот в соцмережах;
  • Статистичні дані;
  • Дослідження, проведене маркетинговим агентством на замовлення.

4. Аналіз конкурентів


Попередній етап підготовки показав, що без занурення в конкурентний простір не обійтись. Достатньо дослідити сайт, спільноти в соцмережах та рекламу 3-4-х найбільш успішних гравців на ринку (ТОП видачі в Google). Це надасть розуміння загальної ситуації у сфері, виявить сильні та слабкі сторони конкурентів, дозволить отримати інсайти.

5. Розробка стратегії просування


Коли ви вже точно знаєте, що відбувається в конкурентному середовищі і кому треба показувати рекламу, настає час визначити цілі рекламної кампанії та виділити бюджет. В TikTok доступні такі цілі:
  • Охоплення;
  • Трафік;
  • Інсталяція додатку;
  • Перегляди відео;
  • Лідогенерація;
  • Конверсія.

6. Підготовка сайту


Підготовка сайту цілком залежить від обраних цілей. У випадку зі збільшенням охоплень, встановленням додатків та переглядами відео — маніпуляції зайві. А от для відстеження ефективності рекламної кампанії, спрямованої на збільшення трафіку, знадобиться налаштування системи аналітики (Google Analytics). У певних випадках під трафік корисно розробити окремі лендінги.

Для лідогенерації заздалегідь продумайте та інтегруйте в сайт “лід-магніти”. Коверсії як мета вимагають встановлення на веб-ресурс піксель TikTok.

7. Розробка креативів


Створення креативів доступно в такі способи:
  • Монтаж ролика з зображень та відео-підкладок у шаблоні рекламного кабінету;
  • Монтаж у відеоредакторі TikTok;
  • Монтаж у відеоредакторі TikTok Ads Video Creation Kit;
  • Монтаж у зовнішньому відеоредакторі.
В одній групі оголошень може бути до 10 креативів у форматі коротких відео (до 15 секунд) та фото.
Редактор: Марія Фернюк
7-02-2022, 17:14
Коментарів 0 Переглядів 580

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".