Як підготуватись до рекламної кампанії в ТikTok: 7 етапів*

новини
650
0
* На правах реклами



Під кінець 2021 року інтернет сколихнула новина: TikTok випередив Google у рейтингу найвідвідуваніших сайтів, посівши першу сходинку (інформація від Cloudflare). Всього за рік сервіс подолав шлях з 8-го місця на вершину. Стрімка експансія TikTok спонукає скоріше інтегруватися в бізнес-простір соцмережі. У статті ми розповімо про перші кроки в цьому напрямку: як підготуватися до рекламної кампанії в TikTok, як створити бізнес-сторінку і як налаштувати сайт для інтеграції в TikTok Ads.

Комплексне просування, що буде включати всі зазначені далі етапи, можна замовити за посиланням https://web-promo.ua/ppc/tik-tok/. Агентство інтернет-маркетингу WebPromo першими в Україні вийшли на прямий контакт з менеджментом TikTok, що дає змогу клієнтам агентства мати персонального менеджера в соцмережі.

1. Реєстрація в TikTok


Для запуску реклами в TikTok не обов’язково мати власний акаунт користувача. Однак це надасть вам можливість ознайомитися з каналом просування зсередини: оглянути механіки, проаналізувати популярний контент, прослідкувати за вподобаннями аудиторії.



Створити профіль можна через інтеграцію акаунта з інших соціальних мереж, або за допомогою електронної пошти. Для цього необхідно натиснути кнопку "Увійти".

2. Авторизація в рекламному кабінеті




Запуск рекламних форматів Brand Takeover, Branded Effects, Top View та Branded Hashtag Challenge можливий тільки через звернення до служби підтримки соцмережі. А от для In-feed Ads знадобиться сайт TikTok: for Business — платформа для рекламодавців соцмережі.

Зареєструватися можна автономно або з прив’язкою до рекламного кабінету свого користувацького профілю TikTok. Інтерфейс реєстрації інтуїтивно зрозумілий, є лише 2 важливі моменти:
  • країна розташування бізнесу (просування доступне не для всіх країн);
  • ніша.
Після верифікації за номером мобільного телефону залишається тільки додати спосіб оплати рекламних послуг.

3. Аналіз цільової аудиторії


Визначити цільову аудиторію — невід’ємна складова підготовки до запуску рекламної кампанії на будь-якій платформі. Помилка в сегментуванні призведе до даремної витрати бюджету з мінімальною ефективністю. Отже, перед запуском проаналізуйте вподобання потенційної аудиторії, складіть портрет споживача. Отримати необхідні дані можливо такими способами:
  • Анкетування в соцмережах;
  • Вивчення коментарів під постами прямих конкурентів;
  • Огляд профілів активних користувачів серед підписників прямих конкурентів;
  • Вивчення тематичних форумів, спільнот в соцмережах;
  • Статистичні дані;
  • Дослідження, проведене маркетинговим агентством на замовлення.

4. Аналіз конкурентів


Попередній етап підготовки показав, що без занурення в конкурентний простір не обійтись. Достатньо дослідити сайт, спільноти в соцмережах та рекламу 3-4-х найбільш успішних гравців на ринку (ТОП видачі в Google). Це надасть розуміння загальної ситуації у сфері, виявить сильні та слабкі сторони конкурентів, дозволить отримати інсайти.

5. Розробка стратегії просування


Коли ви вже точно знаєте, що відбувається в конкурентному середовищі і кому треба показувати рекламу, настає час визначити цілі рекламної кампанії та виділити бюджет. В TikTok доступні такі цілі:
  • Охоплення;
  • Трафік;
  • Інсталяція додатку;
  • Перегляди відео;
  • Лідогенерація;
  • Конверсія.

6. Підготовка сайту


Підготовка сайту цілком залежить від обраних цілей. У випадку зі збільшенням охоплень, встановленням додатків та переглядами відео — маніпуляції зайві. А от для відстеження ефективності рекламної кампанії, спрямованої на збільшення трафіку, знадобиться налаштування системи аналітики (Google Analytics). У певних випадках під трафік корисно розробити окремі лендінги.

Для лідогенерації заздалегідь продумайте та інтегруйте в сайт “лід-магніти”. Коверсії як мета вимагають встановлення на веб-ресурс піксель TikTok.

7. Розробка креативів


Створення креативів доступно в такі способи:
  • Монтаж ролика з зображень та відео-підкладок у шаблоні рекламного кабінету;
  • Монтаж у відеоредакторі TikTok;
  • Монтаж у відеоредакторі TikTok Ads Video Creation Kit;
  • Монтаж у зовнішньому відеоредакторі.
В одній групі оголошень може бути до 10 креативів у форматі коротких відео (до 15 секунд) та фото.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
На Буковині перевіряють перевізників: оштрафували водія автобуса «Чернівці — Ужгород»
20 636
На Буковині жінка мчала з хворою дитиною: поліція супроводила авто до лікарні
18 675
Подаровані Чернівцям автобуси із Чехії використають під час ремонту Головної
17 108
Град, грози, шквали. Завтра на Буковині різко погіршиться погода
12 110
До Чернівців прибули міністри закордонних справ України, Румунії та Молдови
11 532
Нові мости та пункти пропуску: що обговорювали у Чернівцях міністри закордонних справ України, Румунії та Молдови
10 825
Не ремонтували майже 70 років: на Буковині відновили міст на трасі Чернівці – Хотин
8 614
На Буковину прибув потяг із переселенцями із Донбасу - фото
6 567
Рівень алкоголю перевищував норму у 13 разів: у Чернівцях п'яний водій вчинив ДТП
6 321
Куди поділися квитки на потяги до Чернівців: в УЗ дали пояснення
6 165


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.