RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

* На правах реклами



Під кінець 2021 року інтернет сколихнула новина: TikTok випередив Google у рейтингу найвідвідуваніших сайтів, посівши першу сходинку (інформація від Cloudflare). Всього за рік сервіс подолав шлях з 8-го місця на вершину. Стрімка експансія TikTok спонукає скоріше інтегруватися в бізнес-простір соцмережі. У статті ми розповімо про перші кроки в цьому напрямку: як підготуватися до рекламної кампанії в TikTok, як створити бізнес-сторінку і як налаштувати сайт для інтеграції в TikTok Ads.

Комплексне просування, що буде включати всі зазначені далі етапи, можна замовити за посиланням https://web-promo.ua/ppc/tik-tok/. Агентство інтернет-маркетингу WebPromo першими в Україні вийшли на прямий контакт з менеджментом TikTok, що дає змогу клієнтам агентства мати персонального менеджера в соцмережі.

1. Реєстрація в TikTok


Для запуску реклами в TikTok не обов’язково мати власний акаунт користувача. Однак це надасть вам можливість ознайомитися з каналом просування зсередини: оглянути механіки, проаналізувати популярний контент, прослідкувати за вподобаннями аудиторії.



Створити профіль можна через інтеграцію акаунта з інших соціальних мереж, або за допомогою електронної пошти. Для цього необхідно натиснути кнопку "Увійти".

2. Авторизація в рекламному кабінеті




Запуск рекламних форматів Brand Takeover, Branded Effects, Top View та Branded Hashtag Challenge можливий тільки через звернення до служби підтримки соцмережі. А от для In-feed Ads знадобиться сайт TikTok: for Business — платформа для рекламодавців соцмережі.

Зареєструватися можна автономно або з прив’язкою до рекламного кабінету свого користувацького профілю TikTok. Інтерфейс реєстрації інтуїтивно зрозумілий, є лише 2 важливі моменти:
  • країна розташування бізнесу (просування доступне не для всіх країн);
  • ніша.
Після верифікації за номером мобільного телефону залишається тільки додати спосіб оплати рекламних послуг.

3. Аналіз цільової аудиторії


Визначити цільову аудиторію — невід’ємна складова підготовки до запуску рекламної кампанії на будь-якій платформі. Помилка в сегментуванні призведе до даремної витрати бюджету з мінімальною ефективністю. Отже, перед запуском проаналізуйте вподобання потенційної аудиторії, складіть портрет споживача. Отримати необхідні дані можливо такими способами:
  • Анкетування в соцмережах;
  • Вивчення коментарів під постами прямих конкурентів;
  • Огляд профілів активних користувачів серед підписників прямих конкурентів;
  • Вивчення тематичних форумів, спільнот в соцмережах;
  • Статистичні дані;
  • Дослідження, проведене маркетинговим агентством на замовлення.

4. Аналіз конкурентів


Попередній етап підготовки показав, що без занурення в конкурентний простір не обійтись. Достатньо дослідити сайт, спільноти в соцмережах та рекламу 3-4-х найбільш успішних гравців на ринку (ТОП видачі в Google). Це надасть розуміння загальної ситуації у сфері, виявить сильні та слабкі сторони конкурентів, дозволить отримати інсайти.

5. Розробка стратегії просування


Коли ви вже точно знаєте, що відбувається в конкурентному середовищі і кому треба показувати рекламу, настає час визначити цілі рекламної кампанії та виділити бюджет. В TikTok доступні такі цілі:
  • Охоплення;
  • Трафік;
  • Інсталяція додатку;
  • Перегляди відео;
  • Лідогенерація;
  • Конверсія.

6. Підготовка сайту


Підготовка сайту цілком залежить від обраних цілей. У випадку зі збільшенням охоплень, встановленням додатків та переглядами відео — маніпуляції зайві. А от для відстеження ефективності рекламної кампанії, спрямованої на збільшення трафіку, знадобиться налаштування системи аналітики (Google Analytics). У певних випадках під трафік корисно розробити окремі лендінги.

Для лідогенерації заздалегідь продумайте та інтегруйте в сайт “лід-магніти”. Коверсії як мета вимагають встановлення на веб-ресурс піксель TikTok.

7. Розробка креативів


Створення креативів доступно в такі способи:
  • Монтаж ролика з зображень та відео-підкладок у шаблоні рекламного кабінету;
  • Монтаж у відеоредакторі TikTok;
  • Монтаж у відеоредакторі TikTok Ads Video Creation Kit;
  • Монтаж у зовнішньому відеоредакторі.
В одній групі оголошень може бути до 10 креативів у форматі коротких відео (до 15 секунд) та фото.
Редактор: Марія Фернюк
7-02-2022, 17:14
Коментарів 0 Переглядів 592

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Можна побачити роботи Тараса Полатайка, Станіслава Туріни, Віолетти Олійник та інших


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.