* На правах реклами
Під кінець 2021 року інтернет сколихнула новина: TikTok випередив Google у рейтингу найвідвідуваніших сайтів, посівши першу сходинку (інформація від Cloudflare). Всього за рік сервіс подолав шлях з 8-го місця на вершину. Стрімка експансія TikTok спонукає скоріше інтегруватися в бізнес-простір соцмережі. У статті ми розповімо про перші кроки в цьому напрямку: як підготуватися до рекламної кампанії в TikTok, як створити бізнес-сторінку і як налаштувати сайт для інтеграції в TikTok Ads.
Комплексне просування, що буде включати всі зазначені далі етапи, можна замовити за посиланням
https://web-promo.ua/ppc/tik-tok/. Агентство інтернет-маркетингу WebPromo першими в Україні вийшли на прямий контакт з менеджментом TikTok, що дає змогу клієнтам агентства мати персонального менеджера в соцмережі.
1. Реєстрація в TikTok
Для запуску реклами в TikTok не обов’язково мати власний акаунт користувача. Однак це надасть вам можливість ознайомитися з каналом просування зсередини: оглянути механіки, проаналізувати популярний контент, прослідкувати за вподобаннями аудиторії.
Створити профіль можна через інтеграцію акаунта з інших соціальних мереж, або за допомогою електронної пошти. Для цього необхідно натиснути кнопку "Увійти".
2. Авторизація в рекламному кабінеті
Запуск рекламних форматів Brand Takeover, Branded Effects, Top View та Branded Hashtag Challenge можливий тільки через звернення до служби підтримки соцмережі. А от для In-feed Ads знадобиться сайт TikTok: for Business — платформа для рекламодавців соцмережі.
Зареєструватися можна автономно або з прив’язкою до рекламного кабінету свого користувацького профілю TikTok. Інтерфейс реєстрації інтуїтивно зрозумілий, є лише 2 важливі моменти:
- країна розташування бізнесу (просування доступне не для всіх країн);
- ніша.
Після верифікації за номером мобільного телефону залишається тільки додати спосіб оплати рекламних послуг.
3. Аналіз цільової аудиторії
Визначити цільову аудиторію — невід’ємна складова підготовки до запуску рекламної кампанії на будь-якій платформі. Помилка в сегментуванні призведе до даремної витрати бюджету з мінімальною ефективністю. Отже, перед запуском проаналізуйте вподобання потенційної аудиторії, складіть портрет споживача. Отримати необхідні дані можливо такими способами:
- Анкетування в соцмережах;
- Вивчення коментарів під постами прямих конкурентів;
- Огляд профілів активних користувачів серед підписників прямих конкурентів;
- Вивчення тематичних форумів, спільнот в соцмережах;
- Статистичні дані;
- Дослідження, проведене маркетинговим агентством на замовлення.
4. Аналіз конкурентів
Попередній етап підготовки показав, що без занурення в конкурентний простір не обійтись. Достатньо дослідити сайт, спільноти в соцмережах та рекламу 3-4-х найбільш успішних гравців на ринку (ТОП видачі в Google). Це надасть розуміння загальної ситуації у сфері, виявить сильні та слабкі сторони конкурентів, дозволить отримати інсайти.
5. Розробка стратегії просування
Коли ви вже точно знаєте, що відбувається в конкурентному середовищі і кому треба показувати рекламу, настає час визначити цілі рекламної кампанії та виділити бюджет. В TikTok доступні такі цілі:
- Охоплення;
- Трафік;
- Інсталяція додатку;
- Перегляди відео;
- Лідогенерація;
- Конверсія.
6. Підготовка сайту
Підготовка сайту цілком залежить від обраних цілей. У випадку зі збільшенням охоплень, встановленням додатків та переглядами відео — маніпуляції зайві. А от для відстеження ефективності рекламної кампанії, спрямованої на збільшення трафіку, знадобиться налаштування системи аналітики (Google Analytics). У певних випадках під трафік корисно розробити окремі лендінги.
Для лідогенерації заздалегідь продумайте та інтегруйте в сайт “лід-магніти”. Коверсії як мета вимагають встановлення на веб-ресурс піксель TikTok.
7. Розробка креативів
Створення креативів доступно в такі способи:
- Монтаж ролика з зображень та відео-підкладок у шаблоні рекламного кабінету;
- Монтаж у відеоредакторі TikTok;
- Монтаж у відеоредакторі TikTok Ads Video Creation Kit;
- Монтаж у зовнішньому відеоредакторі.
В одній групі оголошень може бути до 10 креативів у форматі коротких відео (до 15 секунд) та фото.
7-02-2022, 17:14
0
580