RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Українці скаржаться на збої у роботі банкоматів ПриватБанку. У самому банку проблему визнають і стверджують, що працюють над рішенням кожного окремого випадку.

Свої скарги вони розмістили на сайті Мінфін. Так, користувач під ніком Vita230577 зазначив, що через "приватівський" банкомат знімав гроші з картки Monobank, пише "Обозреватель".



Перша транзакція пройшла успішно, і я отримав 1000 грн. Після цього запросив ще 1000 грн – і тут стався збій. "Годывничка" кілька разів відкривалася, але нічого не видавала і так тривало 15-20 сек. Після цього на екрані загорівся напис, що треба звернутися до банку, який видав картку, щодо отримання грошей. А ще – що з технічних причин видача готівки неможлива", – розповів він.

Далі, за його словами, він зв'язався з Monobank'ом, де йому пообіцяли, що "все буде гаразд". Після чого пішов у магазин, а коли виходив із нього, побачив біля банкомату працівника ПриватБанку, який щось робив з банкоматом.

"Я підійшов до нього зі своєю проблемою. Він повідомив, що все гаразд і я можу спробувати зняти ще грошей, а ті, які не отримав, мені банк у найближчі кілька годин поверне. Яким же був мій стан, коли я знову не отримав 1000 грн з тієї ж причини", – підкреслив Vita230577.

Після цього він, за його словами, зв'язався і з Monobank'ом, і з ПриватБанком. У першому, стверджує Vita230577, йому повідомили про подання заявки на заперечення. А у другому, за його словами, просто "відфутболили".

Схожа історія трапилася і з клієнткою ПриватБанку – NataliaVash. "Знімала гроші з картки чоловіка. Банкомат двічі потужився, але грошей так і не видав. Після чого на екрані з'явилося повідомлення про технічну помилку", – розповідає вона.

За її словами, вона звернулася до співробітниці банку, яка запропонувала впевнитись, чи відбулося зняття грошей. "Воно таки відбулося, а сума немаленька – 3 000 грн", – зазначила NataliaVash.

Далі її чоловік подав відповідну заявку до служби підтримки банку. У відповідь на яку за кілька днів надійшла відповідь, що "проблем не знайшли".

"Чоловік знову залишив заявку. За кілька днів відповідь: заявку відхилено, проблем не виявили", – розповіла клієнтка.

Що відповіли у банку

У ПриватБанку проблему визнають. І кажуть, що працюють над вирішенням кожного окремого випадку.

"Шкодуємо, що виникла така ситуація. Спосіб і терміни повернення коштів за такими операціями регламентовані міжнародною платіжною системою. За зверненням клієнта банк-емітент (що випустив карту) карти подає заявку на повернення коштів. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі операції" – відповіли його співробітники Vita230577.

А у відповіді NataliaVash вони звернули увагу на те, що всю необхідну інформацію надають виключно власнику картки. А також зазначили, що рішення щодо повернення коштів приймається на підставі перевірки даних із банкомату.

"Перепрошуємо за незручності. При обробці заявки на повернення коштів за операцією в банкоматі профільні фахівці перевіряють дані з банкомату та за необхідності результати інкасації і на їх основі приймається рішення, щодо повернення коштів, якщо операція була неуспішна. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію без звернення клієнта", – йдеться у відповіді.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Аліна Книжник
28-01-2022, 19:36
Коментарів 0 Переглядів 1 020


Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік

Дівчина спакувала потрібні військовим речі в коробки, які так і назвала – "коробка допомоги"
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.