RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » Українці скаржаться на збої банкоматів ПриватБанку: гроші списують, але не видають


Українці скаржаться на збої у роботі банкоматів ПриватБанку. У самому банку проблему визнають і стверджують, що працюють над рішенням кожного окремого випадку.

Свої скарги вони розмістили на сайті Мінфін. Так, користувач під ніком Vita230577 зазначив, що через "приватівський" банкомат знімав гроші з картки Monobank, пише "Обозреватель".



Перша транзакція пройшла успішно, і я отримав 1000 грн. Після цього запросив ще 1000 грн – і тут стався збій. "Годывничка" кілька разів відкривалася, але нічого не видавала і так тривало 15-20 сек. Після цього на екрані загорівся напис, що треба звернутися до банку, який видав картку, щодо отримання грошей. А ще – що з технічних причин видача готівки неможлива", – розповів він.

Далі, за його словами, він зв'язався з Monobank'ом, де йому пообіцяли, що "все буде гаразд". Після чого пішов у магазин, а коли виходив із нього, побачив біля банкомату працівника ПриватБанку, який щось робив з банкоматом.

"Я підійшов до нього зі своєю проблемою. Він повідомив, що все гаразд і я можу спробувати зняти ще грошей, а ті, які не отримав, мені банк у найближчі кілька годин поверне. Яким же був мій стан, коли я знову не отримав 1000 грн з тієї ж причини", – підкреслив Vita230577.

Після цього він, за його словами, зв'язався і з Monobank'ом, і з ПриватБанком. У першому, стверджує Vita230577, йому повідомили про подання заявки на заперечення. А у другому, за його словами, просто "відфутболили".

Схожа історія трапилася і з клієнткою ПриватБанку – NataliaVash. "Знімала гроші з картки чоловіка. Банкомат двічі потужився, але грошей так і не видав. Після чого на екрані з'явилося повідомлення про технічну помилку", – розповідає вона.

За її словами, вона звернулася до співробітниці банку, яка запропонувала впевнитись, чи відбулося зняття грошей. "Воно таки відбулося, а сума немаленька – 3 000 грн", – зазначила NataliaVash.

Далі її чоловік подав відповідну заявку до служби підтримки банку. У відповідь на яку за кілька днів надійшла відповідь, що "проблем не знайшли".

"Чоловік знову залишив заявку. За кілька днів відповідь: заявку відхилено, проблем не виявили", – розповіла клієнтка.

Що відповіли у банку

У ПриватБанку проблему визнають. І кажуть, що працюють над вирішенням кожного окремого випадку.

"Шкодуємо, що виникла така ситуація. Спосіб і терміни повернення коштів за такими операціями регламентовані міжнародною платіжною системою. За зверненням клієнта банк-емітент (що випустив карту) карти подає заявку на повернення коштів. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі операції" – відповіли його співробітники Vita230577.

А у відповіді NataliaVash вони звернули увагу на те, що всю необхідну інформацію надають виключно власнику картки. А також зазначили, що рішення щодо повернення коштів приймається на підставі перевірки даних із банкомату.

"Перепрошуємо за незручності. При обробці заявки на повернення коштів за операцією в банкоматі профільні фахівці перевіряють дані з банкомату та за необхідності результати інкасації і на їх основі приймається рішення, щодо повернення коштів, якщо операція була неуспішна. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію без звернення клієнта", – йдеться у відповіді.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Аліна Книжник
28-01-2022, 19:36
Коментарів 0 Переглядів 982


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.