Частка продажу квитків онлайн торік зросла майже до 70% – УЗ

новини / Новини України
496
0

Частка електронних квитків АТ "Укрзалізниця" за підсумками 2021 року сягнула 68,5% від загального обсягу.

Про це повідомляє прес-служба УЗ.



У компанії додали, що продажі квитків онлайн значно зросли у грудні минулого року - до 77%.

Загалом торік пасажири АТ "Укрзалізниця" придбали 28,8 мільйонів квитків на поїзди через онлайн-сервіси та каси.

УЗ запровадила оформлення квитків онлайн у 2012 році. З того часу доля продажів квитків онлайн зростає щорічно: для порівняння, за 2020 рік пасажири придбали онлайн 61,5% квитків, кажуть в компанії.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.