RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Найпопулярніші українські книгарні потрапили в грандіозний скандал. "Лавка Бабуїн", Yakaboo і "Книгарня "Є" не відправляють клієнтам книги, які були замовлені та оплачені ще в кінці грудня.

До паралічу всієї системи в цих магазинах призвело кілька факторів. Українці почали масово використовувати "ковідну тисячу" на оплату книг і за часом це збіглося з новорічними святами, коли ажіотаж набагато більший.



Крім того, перед святами компанії почали масові розпродажі та акції, а це потік замовлень тільки посилило.

Що відбувається з українськими книгарнями та чи варто чекати свої книги найближчим часом - читайте в матеріалі Styler.

Жертвою однієї з книгарень стала я сама і кілька моїх друзів. І не всі намагалися купити книги саме на "ковідну тисячу". Замовлення, які були зроблені та оплачені в останній тиждень грудня, навіть ще не оброблені.

Дочка давно просила одну цікаву книгу, але вона вперто зникала з сайтів книгарень. І нарешті, я зловила її на сайті "Книгарні "Є". 28 грудня я перевірила наявність, замовила, оплатила відразу.

А далі - тиша. Я не вперше замовляю на цьому сайті книги та звикла, що протягом 1-2 днів максимум приходить повідомлення на телефон і в електронну службу.

Але не цього разу. Спочатку я списала це на свята і сильну завантаженість. Почекала тиждень. Як тільки почалися робочі дні, спробувала зв'язатися з підтримкою і з'ясувати долю свого замовлення.

Додзвонитися за телефонами мені не вдалося, ні з п'ятого, ні зі 125 разу. Оператори просто не відповідають. Писала на підтримку - тиша. Написала повідомлення в чат Facebook - через добу побачила, що воно прочитане.

Але відповіді так і немає. При цьому сторінка книгарні оновлюється у всіх соціальних мережах, але коментарі відключені повністю – щоб люди не скаржилися.

Зазначені нові терміни доставки, які повідомили на сторінці книгарні, вже пройшли. Сьогодні 14 січня і статус мого замовлення в кабінеті магазину так і не змінився.

Злить не те, що затримується книга, яку я хотіла подарувати дитині до Різдва. Злить і засмучує те, що немає ніякої комунікації та вибачень від магазину.

І в таку ситуацію потрапила не тільки я. Мої друзі вже масово повідомляють в соцмережах про подібні проблеми. І це стосується не тільки "Книгарні "Є", а й інших українських книгарень – "Лавка Бабуїн" і Yakaboo.



Підозрюю, що шквал листів і повідомлень обурених клієнтів вже перевищив навіть ажіотаж замовлень книг. І найбільше українців злить саме відсутність комунікації.

Коли чекати книги?

Надія отримати оплачені книги все ж є. Один з моїх знайомих, який зробив замовлення на сайті до 25 грудня, книги вже отримав – 12 січня. Ще кілька змогли з'ясувати долю книг і статус змінився з "замовлено" на "оформлено".

Є можливість і просто скасувати замовлення. Потрібно в особистому кабінеті подати заявку і кошти за законом повинні повернутися протягом 14 робочих днів.

Що кажуть у книгарнях

На сторінках українських книгарень з'явилися повідомлення з вибаченнями та новими термінами відправки книг. У "Є" терміни збільшилися до двох тижнів. І всім клієнтам приносять вибачення за затримки та посилаються на те, що робота йде на максимальних потужностях.

"Ми ні в якому разі не хотіли підвести ваші очікування, тому працювали та працюємо цілодобово без свят і вихідних. Дуже сподіваємося на розуміння з Вашого боку. Наш call-центр працює в режимі non-stop, саме тому вам так важко до нас додзвонитися", - пише "Книгарня "Є".



На сторінці "Лавка Бабуїн" повідомлення про технічні проблеми та затримку стоїть старе – за 31 грудня. Коментарі про свої замовлення люди пишуть саме там. Багато хто просить просто скасувати замовлення і повернути гроші.

Відповідей від компанії немає, хоча по сторінці видно, що її регулярно оновлюють. Одиниці вказують, що книги отримали - після двох-трьох тижнів очікування.



Вибачаються і в Yakaboo. На цій сторінці менеджери почали відповідати на коментарі своїх клієнтів.



Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Анна Семьонова
14-01-2022, 16:15
Коментарів 0 Переглядів 2 028

Теги - книги

Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік

Дівчина спакувала потрібні військовим речі в коробки, які так і назвала – "коробка допомоги"
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.