RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Найпопулярніші українські книгарні потрапили в грандіозний скандал. "Лавка Бабуїн", Yakaboo і "Книгарня "Є" не відправляють клієнтам книги, які були замовлені та оплачені ще в кінці грудня.

До паралічу всієї системи в цих магазинах призвело кілька факторів. Українці почали масово використовувати "ковідну тисячу" на оплату книг і за часом це збіглося з новорічними святами, коли ажіотаж набагато більший.



Крім того, перед святами компанії почали масові розпродажі та акції, а це потік замовлень тільки посилило.

Що відбувається з українськими книгарнями та чи варто чекати свої книги найближчим часом - читайте в матеріалі Styler.

Жертвою однієї з книгарень стала я сама і кілька моїх друзів. І не всі намагалися купити книги саме на "ковідну тисячу". Замовлення, які були зроблені та оплачені в останній тиждень грудня, навіть ще не оброблені.

Дочка давно просила одну цікаву книгу, але вона вперто зникала з сайтів книгарень. І нарешті, я зловила її на сайті "Книгарні "Є". 28 грудня я перевірила наявність, замовила, оплатила відразу.

А далі - тиша. Я не вперше замовляю на цьому сайті книги та звикла, що протягом 1-2 днів максимум приходить повідомлення на телефон і в електронну службу.

Але не цього разу. Спочатку я списала це на свята і сильну завантаженість. Почекала тиждень. Як тільки почалися робочі дні, спробувала зв'язатися з підтримкою і з'ясувати долю свого замовлення.

Додзвонитися за телефонами мені не вдалося, ні з п'ятого, ні зі 125 разу. Оператори просто не відповідають. Писала на підтримку - тиша. Написала повідомлення в чат Facebook - через добу побачила, що воно прочитане.

Але відповіді так і немає. При цьому сторінка книгарні оновлюється у всіх соціальних мережах, але коментарі відключені повністю – щоб люди не скаржилися.

Зазначені нові терміни доставки, які повідомили на сторінці книгарні, вже пройшли. Сьогодні 14 січня і статус мого замовлення в кабінеті магазину так і не змінився.

Злить не те, що затримується книга, яку я хотіла подарувати дитині до Різдва. Злить і засмучує те, що немає ніякої комунікації та вибачень від магазину.

І в таку ситуацію потрапила не тільки я. Мої друзі вже масово повідомляють в соцмережах про подібні проблеми. І це стосується не тільки "Книгарні "Є", а й інших українських книгарень – "Лавка Бабуїн" і Yakaboo.



Підозрюю, що шквал листів і повідомлень обурених клієнтів вже перевищив навіть ажіотаж замовлень книг. І найбільше українців злить саме відсутність комунікації.

Коли чекати книги?

Надія отримати оплачені книги все ж є. Один з моїх знайомих, який зробив замовлення на сайті до 25 грудня, книги вже отримав – 12 січня. Ще кілька змогли з'ясувати долю книг і статус змінився з "замовлено" на "оформлено".

Є можливість і просто скасувати замовлення. Потрібно в особистому кабінеті подати заявку і кошти за законом повинні повернутися протягом 14 робочих днів.

Що кажуть у книгарнях

На сторінках українських книгарень з'явилися повідомлення з вибаченнями та новими термінами відправки книг. У "Є" терміни збільшилися до двох тижнів. І всім клієнтам приносять вибачення за затримки та посилаються на те, що робота йде на максимальних потужностях.

"Ми ні в якому разі не хотіли підвести ваші очікування, тому працювали та працюємо цілодобово без свят і вихідних. Дуже сподіваємося на розуміння з Вашого боку. Наш call-центр працює в режимі non-stop, саме тому вам так важко до нас додзвонитися", - пише "Книгарня "Є".



На сторінці "Лавка Бабуїн" повідомлення про технічні проблеми та затримку стоїть старе – за 31 грудня. Коментарі про свої замовлення люди пишуть саме там. Багато хто просить просто скасувати замовлення і повернути гроші.

Відповідей від компанії немає, хоча по сторінці видно, що її регулярно оновлюють. Одиниці вказують, що книги отримали - після двох-трьох тижнів очікування.



Вибачаються і в Yakaboo. На цій сторінці менеджери почали відповідати на коментарі своїх клієнтів.



Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Анна Семьонова
14-01-2022, 16:15
Коментарів 0 Переглядів 2 016

Теги - книги
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".