RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Українська телеведуча Лідія Таран на своїй сторінці в Instagram відповіла хейтерам, які розкритикували її за зовнішній вигляд у прямому ефірі.

Про це пише Уніан.



"Найгарячіша тема в моєму профілі. "Мені здається, адекватна людина не змогла б одягнути цей костюм!" Я змогла. "Не ганьбіться! Це спотворює вас як жінку!" Я зганьбилася сьогодні знову. Ніколи не думала, що саме тема ефірного одягу так чіпляє моїх підписників. Від "одноруких закрійників" до сліпих модельєрів. Ви серйозно думаєте, що до ефірного одягу допускають непрофесійних людей? Що його стверджують не найкращі стилісти, а випадкові перехожі кивком голови?", - написала Таран.

Також Таран зазначила, що у кожної людини свій смак. Те, що подобається одному - не подобається іншому, і це нормально. За словами ведучої, стилісти ретельно вибирають тканини для пошиття, потім потрібно прийти на кілька примірок.

"Навмисно тут не пишу стилістів і конкретних дизайнерів, причетних до того, що ношу в ефірі, але мені більшість мого одягу подобається. Наш ефірний образ проходить всі кола - від затвердження ескізу, пошуку тканин, до 3-5 примірок пошиття і так далі... за ним – праця десятків людей, яких я поважаю", - додала Лідія.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Анна Семьонова
13-01-2022, 00:45
Коментарів 0 Переглядів 1 850

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".