Швейцарський науковий проект Blue Brain створив нейронну мережу, що проаналізувала сотні тисяч досліджень про коронавірус, метою зрозуміти, чому одні люди переносять хворобу безсимптомно, а інші потрапляють до лікарень і навіть помирають.

Видання EurekAlert надає опис експерименту.

Під час пандемії був відкритий доступ до 400 тис досліджень про SARS-CoV-2 та інших коронавіруси, опубліковані повні тексти майже третини з них.

Команда Blue Brain виявила, що найбільш часто згадується така біологічна змінна, як метаболізм глюкози. Дослідники сфокусувалися на роботах, що розглядали рівень цукру в крові в контексті респіраторних захворювань і коронавірусу. Так вони змогли вивчити роль цього показника на різних етапах зараження і захворювання.

Виявилося, високий рівень глюкози пов'язаний з більш важким перебігом COVID-19: від ураження легень до тромбозів і поліорганної недостатності. Саме ж підвищення показника можуть викликати аномальний метаболізм, прийом ліків або внутрішньовенний введення моносахарида.

Blue Brain підкреслює, що результати не підтверджені експериментально, і називає свої висновки гіпотезою.

Раніше за них зв'язок між тромбозом і щепленням від коронавірусом з'ясували німецькі вчені. За словами вчених з Франкфуртського університету ім. Гете та Університету Гельмгольца Ульма, проблема полягає в аденовірусних векторах, які обидва виробники використовують для доставки спайкового білка вірусу Sars-Cov-2 в організм людини.

Як повідомлялося, Бельгія призупинила вакцинацію осіб до 41 року COVID-препаратом від Johnson & Johnson після смерті пацієнтки, щепленої цією вакциною. Напередодні жінку госпіталізували із "важким тромбозом і дефіцитом тромбоцитів". Їй було менше 40 років.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
9-01-2022, 20:00
Коментарів 0 Переглядів 1 954

За кошти, які зібрав під час трансляції Євробачення

Поки що маршрутки зазначених напрямків тимчасово не курсуватимуть

Вранці в управлінні поліції відбудеться церемонія прощання
ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Капітальний ремонт перехрестя розпочали всередині серпня минулого року

«Вітаюся з кожним, хто у вишиванці». Блог Надії Будної
У четвер, 19 травня, Чернівці відзначали всесвітній День вишиванки
Пального бракує, а машин на дорогах – ні. Блог Галини Олійник
Кризу обіцяють вирішити, але поки що з паливом біда

Які переваги навчання та які перспективи відкриваються перед випускниками, ми розпитали у завідувачки кафедри професорки Світлани Кійко.

Які ж варіанти озеленення сьогодні є актуальними та що звертати увагу, обираючи рослини, ми поцікавилися в садовому центрі та розсаднику Europlants.

У Чернівцях на днях відбулося відкриття магазину по вулиці Ентузіастів, а на початку наступного місяця запрацює і точка на Калинівському ринку.

У Компанії засіяли ярими зерновими, олійними та технічними культурами майже 100 тис. га.
• Теги