* На правах реклами
До деяких компаній впізнаваність приходить відразу, скажімо так, вистрілює в один раз. Інші ж борються за визнання та популярність роками. Можливо, так і не отримавши бажаного. Ця історія про бренд, який поглинув увагу цілого світу і є передовим лейблом в індустрії моди. Думаєш, можна міксувати фірмовий стиль та корисні тренування? Звісно, так! І хто, як не
адідас, знає про всі тонкощі цього завдання.
Як все починалося
Якось брати Дасслери вигадали в голові одну цікаву ідею. Вони вирішили шити взуття. Сімейний бізнес здався їм привабливим та прибутковим рішенням. Втім, вони не помилилися. Спершу в їхній майстерні простежувалася кустарна робота, а за кілька років з'явилася їхня перша взуттєва фабрика. І фундаментальна модель, яку компаньйони винайшли у 1925 році, була з шипами. За цей час вони перетворили власне підприємство на еталон німецької якості, яким є досі.
На жаль, але труднощі стають на шляху всіх нас. Після Другої світової війни 1947-го року власники фірми ухвалили доленосний вердикт: розірвати ділові відносини і розпочати шлях заново, але вже окремо один від одного. Адольф Д. став єдиним директором adidas, тоді як Рудольф перейшов у Puma.
Хочеш почути стратегію? "Impossible is Nothing" — девіз керуючого та його торгової марки. Важливим став 1949-ий. Саме в цей період три смужки позначили відомий усьому світові логотип. 1971-го показали трилисник, який став символом лінійки "Sport Heritage".
У чому сила корпорації?
Описати її можна кількома влучними словами: прогрес, функціональність, інновації. І всі вони майстерно переплітаються крізь модні кулі. Практичний одяг приваблює універсальністю та базовими варіантами використання. Дизайнерське взуття люблять за високі технології, адже вони покращуються день у день. Відчуй ту естетику сучасної ДНК! Переглянути продукцію можна в однойменному інтернет-магазині. Там на тебе чекає фірмовий асортимент, а також багато корисної інформації.
2-12-2021, 10:55
0
691