До редакції "МБ" звернулася пані Сільвія, мешканка Глибоцького району.
Жінка розповідає, що невідомі зняли з її заблокованої картки ПриватБанку 51 тисячу гривень. Кошти були списані як кредит, тож тепер банк вимагає їх повернути, йдеться в публікації "МБ".
Жінка звернулася в поліцію, після чого було відкрито кримінальне провадження. У банк теж зверталася. Однак ні там, ні там не змогла отримати відповіді на питання: як із заблокованої банківської картки могли зняти кошти?
– У березні зі мною стався такий самий випадок. Шахраї зняли із банківської картки чотири тисячі гривень. Я одразу звернулася в банк, і мені заблокували картку. Десь менше як за два місяці мені повернули ці кошти. Картку мені перевипустили. Нею я користувалася до вересня. А потім мені почали надходити повідомлення про відмову зняття коштів через недостатню суму грошей на рахунку. У мене було на картці дві тисячі гривень. Я їх одразу ж зняла. Потім мені знову почали надходити повідомлення, що в мене на рахунку є мінус 51688 гривень. Це зняли з тієї картки, яку мені заблокували ще у березні. Я тут же звернулася до відділення банку. Вони відправили відповідні заявки у головний офіс "ПриватБанку", – розповідає жінка.
"Знімали гроші у Франції"Після цього випадку пані Сільвія одразу звернулася в поліцію, написала заяву. Протягом трьох тижнів у поліції ніхто не реагував, тому жінка написала заяву до прокуратури. Справу скерували за місцем проживання – у відділення поліції №5, що в Глибокій.
– Вони відкрили кримінальну справу і сказали чекати, бо цим займатиметься слідчий. Слідчий був у відпустці, потрібно було чекати. Тим часом я зверталася на гарячу лінію "ПриватБанку", писала заяви в головний офіс, щоб мені пояснили, як із заблокованої картки могли зняти гроші. Я зробила нестандартну довідку про блокування картки, про перевипуск та про рух коштів у вересні. Тоді мені вже повідомили, що із заблокованої картки були здійснені 10 операцій. Причому за кордоном, в якомусь готелі у Франції. І всю вину банк наклав на мене як на клієнта, адже вони не несуть відповідальності. Я знову почала до них телефонувати на гарячу лінію, але вони мене заблокували. Довелося писати заяву, щоб мене розблокували, – пояснює пані Сільвія.
Через деякий час, сьомого листопада, до жінки знову почали надходити повідомлення про намагання зняти кошти зі старої заблокованої картки. А через день прийшла смс про два списання по 75,24 доларів, які відбулися сьомого листопада. Жінка повідомила про це в поліцію.
– На гарячій лінія один працівник каже, що це, можливо, сьомого листопада був збій у системі. Бо код був введений кілька разів неправильно. Сказав, що до них багато людей зверталося із такою проблемою. Коли я знову зателефонувала щодо відповіді на запит, що прийшов, мені працівниця сказала, що збою не було. Було введено пін-код і знято кошти. Але я цього не робила. Вона мене ще й питає: "А як це із заблокованої картки могли зняти кошти?" Працівники банку, замість того, щоб мені пояснити, як це сталося, у мене таке запитують. Мені і в поліції це ж питання ставлять. Але я сама не можу ні в кого отримати відповідь на нього, – розповідає жінка.
"Уже три місяці на медикаментах"– Я не хочу, щоб поліція чи банк знайшли зловмисника. Я вже просто хочу спокійно жити. Бо вже три місяці на медикаментах: постійні нерви, підвищений тиск. Весь цей час намагаюся довести, що я не злодійка. Мені вкотре кажуть, що цією справою займаються, але результату і досі немає. Я вже відправила листа у Нацбанк, щоби вони якось вплинули на "ПриватБанк". Тепер почали нараховуватися відсотки на ту 51 тисячу гривень. Телефоную до слідчого і прокурора, вони кажуть, що перетелефонують, але не роблять цього. Справа стоїть на місці, – оборюється буковинка.
"МБ" відправив запити у головний офіс "Приватбанку" та в поліцію.
У "ПриватБанку" повідомили, що не мають права повідомляти інформацію про рух коштів третім особам.
"Звернувшись на гарячу лінію банку, пані Сільвія отримала інформацію щодо власного запиту особисто. Якщо в пані Сільвії є підозри щодо шахрайських дій, радимо їй звернутись до правоохоронних органів для проведення розслідування", – йдеться у відповіді.
У відповіді на наш запит відділ протидії кіберзлочинності ГУ Нацполіції в області порадив звернутися у відділення поліції №5 Чернівецького районного управління поліції, бо вони є розпорядником інформації.
"За зверненням триває досудове розслідування у кримінальному провадженні, розпочатому за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу (шахрайство)", – йдеться у повідомленні.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
27-11-2021, 17:31
0
3 612