RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Петиція про те, щоб на всіх інформаційних матеріалах про використання бюджетних коштів зазначалася фраза "за кошти платників податків", набрала 25 тисяч підписів, необхідних для розгляду президентом.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомляє у фейсбуці організація "Ціна держави".



Автор петиції, директор аналітичного центру CASE Україна Дмитро Боярчук пояснив, що "робота, яку чиновники та депутати мають виконувати у щоденному режимі… відповідно до умов найму роботодавцями (тобто виборцями) представляється як особисте досягнення окремо взятих людей".

Він вважає, що необхідно вказувати походження коштів, за які проводять роботи, щоб не створювати "оманливе враження" у громадян.

Відповідно до петиції, розмір напису про те, що роботи проводяться за гроші платників податків, має складати щонайменше 25% від площі інформаційного матеріалу. Вимога також стосується об'єктів, які створюють за позичені кошти, оскільки "держава отримує позики під гарантію майбутніх податкових надходжень".

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
20-11-2021, 22:21
Коментарів 0 Переглядів 1 761

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".