RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |



4 з 10 придбаних найпопулярніших препаратів — неефективні та відсутні в сучасних стандартах лікування. Чверть коштів українці витрачають на препарати, які не мають достатніх доказів безпеки та ефективності. Серед них: біологічно-активні добавки (БАДи), гомеопатичні засоби, рослинні препарати та деякі популярні лікарські засоби.

Поо це пише Центр громадського здоров’я України.



До прикладу, у 2020 році українці витратили понад 13,7 млрд гривень на препарати, ефективність та безпека яких не доведена або сумнівна.

В інструкціях до застосування таких "ліків" може міститися хибна інформація про їхні лікувальні властивості, маніпулятивні твердження та щире зізнання у відсутності проведення якісних досліджень.

Особливо небезпечно виглядає ситуація з закупівлями закладів охорони здоров’я, адже ці кошти можна було б використати на ліки з доведеною ефективністю.

У звіті також йдеться і про препарати, які не були включені до протоколу “Надання медичної допомоги для лікування коронавірусної хвороби (COVID-19)”, але завдяки агресивній фармацевтичній рекламі просувалися як засоби лікування та профілактики COVID-19.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
11-11-2021, 09:48
Коментарів 0 Переглядів 1 416

Теги -


Закликає долучитися всіх небайдужих, адже транспорт на фронті часто рятує життя
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".