RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » Тролейбус їздив без кондуктора: чи підтримали чернівчани експеримент ЧТУ - фото


Сьогодні, 1 листопада тролейбуси маршруту №8 курсують без кондукторів. А оплата за проїзд здійснюється через водія та за допомогою валідатора.

Кореспондентка molbuk.ua побачила, як оплачують проїзд чернівчани та чи підтримують оплату валідатором.



Під Собороної площі заходжу в тролейбус №8, водій впускає пасажирів тільки через передні двері. В салоні стаціонарного валідатора немає, розрахуватися можна у водія.

Кажу, що хочу розрахуватися карткою. Водій простягає валідатор, прикладаю картку і оплачую проїзд. Виходить в першого разу.

Сідаю неподалік водія та спостерігаю за тим, як оплачують проїзд люди. Пасажири за звичкою проходять в салон, водій кілька разів просить їх повернутися та розрахуватися у водія. Пропонує скористатися валідатором, та більшість розплачуються готівкою.

- Це що ми сьогодні їдемо без кондуктора? - запитує мене жіночка, що сіла поруч. Відповідаю, що так, і запитую, чи подобається їй такий варіант.

- Ой, не знаю навіть. Водія шкода, йому ж важко і за дорогою треба слідкувати і людей розраховувати. Краще б цим займався кондуктор, - каже жінка.



Це ж питання задаю дівчині років двадцяти, що сіла попереду мене.

- Я думаю це хороша ідея. Хоча сама валідаторами користуюся рідко. Кілька разів пробувала скористатися стаціонарним валідатором, але в мене нічого не вийшло, квиток так і вийшов. Тому, якщо й розплачуюся карткою, то тільки у кондуктора, - каже Ірина.

Водій розповідає, що люди досить спокійно реагують на такий експеримент.

- Якщо чесно, це досить важко, і тролейбусом керувати і людей розраховувати. Просто в мене є трохи досвіду, я раніше працював на маршрутці, тому знаю як це. Але якщо тут покласти людину без досвіду, вона не справиться. Валідаторами не складно було навчитися користуватися, зайняло кілька хвилин. На кожному колі заходять інспектори та перевіряють в людей квитки. Люди досить спокійно реагують, заходять, розплачуються. Але більшість користуються готівкою, - каже водій Леонід.



Сьогодні на маршруті №8 їдуть два тролейбуси. Тому з цього тролейбуса виходжу і чекаю на наступний.

Через деякий час під'їжджає інший тролейбус. Тут водій також пропонує скористатися валідатором.

На кінцевій зупинці заходять четверо людей, проте всі розраховуються готівкою. Валідаторами користується в основному молодь.

- Я майже постійно користуюся тролейбусом, - розповідає жіночка, що сіла неподалік мене, - завжди користуюся готівкою. В мене є банківська картка, але я не звикла нею користуватися. Хоча ідея, щоб люди користувалися валідаторами таки цікава.

Водій Олександр розповідає, що така практика дається важко.

- Дуже важко, адже на мені багато відповідальності. Дивлюся за дорогою, за пасажирами. Тролейбуси старі, на них важко їздити. А ще нам дали чотири пачки талонів, треба відповідати і за них, всім видавати. Крім цього використовувати валідатор, слідкувати за грошима. Замість п'яти рейсів, роблю три, бо затримка в маршруті. Доводиться виходити, пропускати тролейбуси. Та й самі валідатори чимало часу займають, поки ними розрахуєш, - каже водій.



На кінцевій зупинці біля Соборної в тролейбус заходять інспектори, які перевіряють в людей наявність квитків.

- Зараз працюємо в тестовому режимі. Звичайно, основний акцент, щоб люди розраховувалися карткою. Але ті, хто немає можливості, може розплатитися готівкою через водія. Ми рандомно заходимо в тролейбус і перевіряємо квитки. Адже є багато людей, які їх не беруть. Ми просто підходимо і проводимо профілактичну бесіду, що потрібно брати квитки, інакше вони можуть отримати штраф у розмірі 200 гривень. Люди реагують адекватно, і беруть квитки, - каже старший інспектор по контролю за пасажироперевезеннями Ігор Васильович.

Нагадаємо, сьогодні, 1 листопада тролейбуси маршруту №8 курсуватимуть без кондукторів. Оплата за проїзд буде здійснюватися через водія й за допомогою валідатора.














Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Аліна Книжник
1-11-2021, 16:59
Коментарів 0 Переглядів 3 994


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.