RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |


В Україні почали скаржитись на банкомати державного ПриватБанку. Зокрема, з карток клієнтів почали списувати запитувані суми, але готівку або не видають зовсім, або видають не в повному обсязі.

Про це пишуть на спеціалізованому форумі "Мінфін".



Як виникла проблема

Так, з такою проблемою зіткнулись ті, кому гроші потрібні терміново. У користувачів Kathrynka і TakoYana виникли проблеми в один і той самий день.

Як розповіла перша клієнтка, що із зарплатної картки перші 2 000 грн банкомат видав, а наступні ні. Однак гроші з рахунку були списані.

"Пішла знімати гроші в банкоматі ПриватБанку (зарплатна картка Креді Агріколь Банку). Перших 2000 грн банкомат видав, а на другі написав "Технічна помилка", але при цьому обидві операції були успішні, й гроші списали з рахунку. Тобто, згідно з балансом, формально я зняла 4000 грн, а за фактом на руках виявилося тільки 2000 грн. Тепер мені нема за що жити, тому що банкомат "з'їв" мої гроші", – написала Kathrynka.

Окрім того, друга клієнтка написала, що банкомат списав 14 000 грн, але саму готівку не видав.

"Банкомат видав помилку, грошей не дав, але з карти списав 14 000 грн. Служба підтримки заявила, що чекати добу треба. Оскільки терміново потрібні гроші, довелося брати з кредитної картки", - написала вона.

Що сказали у банку

У відповідях на скарги представники банку розповіли, що чекати повернення доведеться незалежно від того, з картки якого банку зняли гроші. Правда, для тих, хто використовував картки не від ПриватБанку, термін очікування може бути довшим.

"Необхідно звернутися в банк, що видав картку, для подачі заявки на повернення коштів. Адже тільки банк-емітент може ідентифікувати вас як власника карти і перевірити факт списання коштів. Ми надаємо всю необхідну інформацію для повернення коштів за такими заявками, коли до нас надходить запит, сформований відповідно до правил платіжної системи", – пояснили вони.

Також у деяких випадках для обробки заявки потрібно провести інкасацію банкомата. Зокрема, так чинять, щоб переконатися, що гроші точно не були видані на руки.

Що робити, якщо банкомат не видав списані гроші

У таких випадках важливо звернути увагу на кожну деталь, а саме:

Час проведення банківської операції;

Адресу місцеперебування банкомату чи терміналу, а також їх номери, вказані на лицьовій стороні;

Зафіксуйте суму грошей, які ви отримали від банкомата чи внесли на термінал;

Перевірте, чи є біля термінала/банкомату камера відеоспостереження, яка може підтвердити кожну вашу дію.

Далі потрібно зателефонувати на гарячу лінію, телефон якого має бути вказаний на банкоматі або на вашій картці. У випадку, коли ви не знаєте, в який саме банк звертатися, бо використали картку одного банку в банкоматі іншого – зв'яжіться з банком, якому належить банкомат.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Анна Семьонова
13-10-2021, 16:30
Коментарів 0 Переглядів 3 333

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Кореспондентка поспілкувалася з військовими, волонтерами, місцевими


Щаслива, що змогла хоч трішки допомогти. Блог Галини Олійник
Дуже сподіваюся, що з кошенятами надалі все буде гаразд
Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
ВІДЕО Переглянути все відео

Вчора попрощалися із 19 військовослужбовцями 10 окремої гірсько-штурмової бригади "Едельвейс"

Без здорових ясен ніколи не будуть здоровими зуби. Лише разом ці дві структури забезпечують добрий стан ротової порожнини. Якщо є проблема пародонтиту чи гінгвіту, то ніколи не буде якісної посмішки.

Раннє виявлення проблеми і правильна корекція слуху – гарантія того, що ви уникнете подальшого погіршення і забезпечите ефективне лікування та реабілітацію, а в результаті будете чути світ на повну!

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.