RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » «Уся ця територія дірява»: професор ЧНУ не радив відновлювати рух потягів у районі обвалу, поки ділянку ретельно не обстежать


Уся територія від села Драниця аж до кордону з Молдовою, а це кілометрів 10, - дірява. Тут через поклади гіпсу у великій кількості та активну циркуляцію води ввесь час відбуваються провали.

Про це у коментарі molbuk.ua розповів професор ЧНУ Богдан Рідуш.



Власне, те, що ця ділянка небезпечна, відомо ще з дореволюційних часів. Схожі випадки тут траплялися й раніше. Зокрема, величезний провал під колією стався неподалік на території Молдови у 80-их роках, зазначає науковець.

"На тій ділянці у великій кількості залягає така легкорозчинна порода як гіпс. Там 50 відсотків закарстованості. Покрівля гіпсу розмита, знаходиться не надто глибоко від поверхні, вода активно циркулює, тож там увесь час щось провалюється. Відрізки, заповнені гравієм, тримаються, а ті, що з намулом, - просідають", - пояснює Б. Рідуш.

Перш ніж відновити рух потягів дільницею "Новоселиця-Мамалига", варто ретельно обстежити ділянку хоча б у радіусі 50 метрів довкола провалля, переконаний професор.

"З точки зору будівельних норм, у таких ситуаціях треба провести детальні дослідження утвореної пустоти. Також обстежити решту 15 кілометрів території. І вже тоді ухвалювати конкретне технічне рішення щодо боротьби з цим провалом. Можливо, його слід заливати бетоном чи укріплювати палями. До завершення такого дослідження там не слід відновлювати рух потягів. Можна, звісно, на "хлопський розум" засипати і чекати, поки воно знову репне на тому самому місці. Але чи варто так ризикувати?" - розмірковує Богдан Рідуш.

Нагадаємо, сьогодні вночі 23 вересня на тому ж місці під колією на перегоні Новоселиця-Мамалига стався знову обвал приблизно таких же масштабів, як і попередній.

В Укрзалізниці повідомили, що "київський" потяг поки що курсуватиме через Тернопіль, через це тривалість поїздки збільшиться на 2 години.
Провалля під колією на Буковині: що відомо

Раніше повідомлялося, що у Чернівецькій області через підмив грунту стався провал у земляному полотні в районі карстових печер на залізничному перегоні "Новоселиця – Мамалига". У зв’язку з цим змінено маршрут потяга "Чернівці–Київ".

У провалля одразу засипали п’ять вагонів щебню, його засмоктало повністю, утворивши ще більшу вирву.

Пізніше в Укрзалізниці повідомили про завершення робіт біля залізничної колії.

Журналісти знайшли буковинця, який зміг запобігти масштабній залізничній катастрофі.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram

Редактор: Галина Олійник
23-09-2021, 09:49
Коментарів 0 Переглядів 13 056


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.