Уся територія від села Драниця аж до кордону з Молдовою, а це кілометрів 10, - дірява. Тут через поклади гіпсу у великій кількості та активну циркуляцію води ввесь час відбуваються провали.
Про це у коментарі molbuk.ua розповів професор ЧНУ Богдан Рідуш.
Власне, те, що ця ділянка небезпечна, відомо ще з дореволюційних часів. Схожі випадки тут траплялися й раніше. Зокрема, величезний провал під колією стався неподалік на території Молдови у 80-их роках, зазначає науковець.
"На тій ділянці у великій кількості залягає така легкорозчинна порода як гіпс. Там 50 відсотків закарстованості. Покрівля гіпсу розмита, знаходиться не надто глибоко від поверхні, вода активно циркулює, тож там увесь час щось провалюється. Відрізки, заповнені гравієм, тримаються, а ті, що з намулом, - просідають", - пояснює Б. Рідуш.
Перш ніж відновити рух потягів дільницею "Новоселиця-Мамалига", варто ретельно обстежити ділянку хоча б у радіусі 50 метрів довкола провалля, переконаний професор.
"З точки зору будівельних норм, у таких ситуаціях треба провести детальні дослідження утвореної пустоти. Також обстежити решту 15 кілометрів території. І вже тоді ухвалювати конкретне технічне рішення щодо боротьби з цим провалом. Можливо, його слід заливати бетоном чи укріплювати палями. До завершення такого дослідження там не слід відновлювати рух потягів. Можна, звісно, на "хлопський розум" засипати і чекати, поки воно знову репне на тому самому місці. Але чи варто так ризикувати?" - розмірковує Богдан Рідуш.
Нагадаємо, сьогодні вночі 23 вересня на тому ж місці під колією на перегоні Новоселиця-Мамалига стався знову
обвал приблизно таких же масштабів, як і попередній.
В Укрзалізниці повідомили, що "київський" потяг поки що курсуватиме через Тернопіль, через це тривалість поїздки збільшиться на 2 години.
Провалля під колією на Буковині: що відомоРаніше повідомлялося, що у Чернівецькій області через підмив грунту стався провал у земляному полотні в районі карстових печер на залізничному перегоні "Новоселиця – Мамалига". У зв’язку з цим
змінено маршрут потяга "Чернівці–Київ".
У провалля одразу
засипали п’ять вагонів щебню, його засмоктало повністю, утворивши ще більшу вирву.
Пізніше в Укрзалізниці повідомили про
завершення робіт біля залізничної колії.
Журналісти
знайшли буковинця, який зміг запобігти масштабній залізничній катастрофі.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
23-09-2021, 09:49
0
13 077