RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Покупці часто не знають свої права і не можуть їх відстоювати. Вони вірять тому, що їм розповідають касири та адміністратори магазинів і тому позбавляються грошей або можливості що-небудь зробити за своїм законним правом.

Що не мають права заборонити покупцям у магазинах, розповіли у виданні Radiotrek.



Зіпсований товар

Зіпсований товар, розбиті яйця або пляшка не повинні бути відшкодовані коштом покупця. Особливо, якщо псування товару сталося через неправильну розкладку його на полицях. За статтею 332 Цивільного кодексу України, покупець не зобов'язаний відшкодовувати збитки. Це проблема власника магазину.

Фото та відеознімання

Якщо вам забороняють знімати в магазині - сміливо нагадуйте про існування статті 34 Конституції України. Згідно з цією статтею кожному громадянину України дозволено збирати та поширювати інформацію.

Перевірка сумок

Охорона супермаркету не має права обшукувати вас або оглядати ваші речі. Це мають право робити тільки співробітники поліції. У конфліктних ситуаціях ви маєте право викликати поліцію і тільки їм показати вміст ваших пакетів і сумок.

Камера схову

Адміністрація магазину не має права вимагати від вас використовувати камери зберігання для ваших речей. Тим більше, що майже в кожній торговій точці висить оголошення, що магазин не несе відповідальність за залишені речі. Тому, можете сміливо ігнорувати це правило.

І варто зазначити, що насправді магазин несе відповідальність за ваші речі в камері схову – про це йдеться в статті 66 Цивільного кодексу України.

Повернення товару

Щоб повернути товар, який вам не підійшов, у вас є 14 днів. Причини можуть бути різні - купили однаковий товар, якість виявилася не відповідна до ціни, відпала потреба.

З простроченим товаром теж є порятунок - чек і етикетка, заява на ім'я директора магазину у двох примірниках.

Ціна вища, ніж вказано на ціннику

Запам'ятайте, це не ваші проблеми, якщо працівники залу не встигли змінити цінник акційного товару, і він в комп'ютері вже пробивається по повній вартості. Відповідно до статті 691 Цивільного кодексу України ви маєте право купити товар за тією ціною, яка вказана на ціннику в момент придбання. В такій ситуації цінник - форма договору купівлі-продажу.

Немає здачі

Це не ваші проблеми, а проблеми касира та адміністрації торгової точки. Ви не повинні самостійно шукати розмін грошей або брати здачу іншим товаром.

Вхід в магазин з твариною

Кожна торгова точка має право самостійно встановлювати правила відвідування магазину з тваринами. Однак, якщо відповідної таблички ніде немає, і вам повідомляють про це просто словами – маєте право не виконувати це правило.

Не чіпайте товар

Ще одне кумедне і безглузде правило в магазинах - не можна чіпати товар. Виявляється, можна. Згідно з ч. 2 ст.700 Цивільного кодексу України, покупець має право до укладення договору купівлі-продажу оглядати товар.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Микола Кобилюк
10-08-2021, 22:20
Коментарів 0 Переглядів 3 496


Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік

Дівчина спакувала потрібні військовим речі в коробки, які так і назвала – "коробка допомоги"
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.