Плюси і мінуси нативної реклами*

новини
1 524
0
* На правах реклами

Нативна реклама – це така презентація продукту, яка відбувається максимально природно, ненав'язливо. З боку вона навіть не схожа на рекламу. Дуже часто трапляється в діяльності різних блогерів, на телебаченні і т. д. Наприклад, популярна особа з'являється на важливу подію в одязі конкретного бренду – при цьому вона сама нічого не говорить про те, що радить її купувати. Але аудиторія, якій подобається ця публічна особа, вже за замовчуванням цікавиться її образом, а тому з великою ймовірністю може придбати товар того ж бренду.



Часто нативна реклама трапляється в кіно, музичних кліпах, відеоіграх, телевізійних ток-шоу. Наприклад, у відеогрі на вулиці, по якій ходить герой, з'являється брендовий магазин з одягом – тієї ж марки, що існує в реальності.

Детальніше про види такої реклами і її особливості читайте тут: https://www.interkassa.com/blog/kak-rabotaet-nativnaya-reklama-osobennosti-ee-effektivnogo-primeneniya/ – в публікації багато корисної інформації, яка допоможе в просуванні продукту. Ми ж зупинимося на плюсах і мінусах нативних рішень.

Переваги нативної реклами


До її плюсів віднесемо:


  • Більше довіри з боку потенційних клієнтів. Людям давно набридла пряма реклама і нав'язування різних продуктів. Багато з людей навіть ігнорують звичайні ролики або банери. А нативна реклама, будучи рекомендацією або просто згадуванням, сприймається позитивніше.
  • Можливість об'єднання реклами з корисним контентом, який цікавий людям. Яскравий приклад – складання різних списків і рейтингів. Наприклад, ви пишете статтю для мандрівників, в якій розповідаєте, чим зайнятися в певному місті, а в неї додаєте невелику рекламу ресторану або кафе.
  • Додаткові умови для формування позитивного іміджу компанії. Бренд може взяти участь в якійсь корисній справі: навчальному марафоні, благодійній зустрічі і так далі. Це і реклама, і можливість постати перед споживачем з вдалою боку.
  • Максимум можливостей для творчості. З огляду на те, що ми живемо в світі соціальних мереж і великих платформ з контентом різного виду, для створення нативної реклами є всі умови – потрібно тільки підключити фантазію.
Одними плюсами цей інструмент не обмежується, у нього є і свої мінуси.

Недоліки нативної реклами


Як і будь-яка інша реклама, вона вимагає фінансових вкладень – завдяки одній фантазії вирішити питання точно не вийде. Та й придумати щось креативне не дуже просто. Рівень конкуренції в бізнесі високий, тому більшість рішень, що приходять в голову, вже реалізував хтось інший. Але все ж багато можливостей залишається – сильна команда з креативними учасниками завжди знайде щось свіже і цікаве, що приверне увагу клієнтів.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
На Буковині перевіряють перевізників: оштрафували водія автобуса «Чернівці — Ужгород»
20 386
На Буковині жінка мчала з хворою дитиною: поліція супроводила авто до лікарні
18 099
Подаровані Чернівцям автобуси із Чехії використають під час ремонту Головної
16 925
До Чернівців прибули міністри закордонних справ України, Румунії та Молдови
11 521
Нові мости та пункти пропуску: що обговорювали у Чернівцях міністри закордонних справ України, Румунії та Молдови
10 756
Град, грози, шквали. Завтра на Буковині різко погіршиться погода
10 608
Не ремонтували майже 70 років: на Буковині відновили міст на трасі Чернівці – Хотин
8 516
На Буковину прибув потяг із переселенцями із Донбасу - фото
6 385
Рівень алкоголю перевищував норму у 13 разів: у Чернівцях п'яний водій вчинив ДТП
6 313
Допомога Чернівцям на мільйони: в якому стані подаровані чехами автобуси - фото
5 950


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.