Плюси і мінуси нативної реклами*

новини
1 557
0
* На правах реклами

Нативна реклама – це така презентація продукту, яка відбувається максимально природно, ненав'язливо. З боку вона навіть не схожа на рекламу. Дуже часто трапляється в діяльності різних блогерів, на телебаченні і т. д. Наприклад, популярна особа з'являється на важливу подію в одязі конкретного бренду – при цьому вона сама нічого не говорить про те, що радить її купувати. Але аудиторія, якій подобається ця публічна особа, вже за замовчуванням цікавиться її образом, а тому з великою ймовірністю може придбати товар того ж бренду.



Часто нативна реклама трапляється в кіно, музичних кліпах, відеоіграх, телевізійних ток-шоу. Наприклад, у відеогрі на вулиці, по якій ходить герой, з'являється брендовий магазин з одягом – тієї ж марки, що існує в реальності.

Детальніше про види такої реклами і її особливості читайте тут: https://www.interkassa.com/blog/kak-rabotaet-nativnaya-reklama-osobennosti-ee-effektivnogo-primeneniya/ – в публікації багато корисної інформації, яка допоможе в просуванні продукту. Ми ж зупинимося на плюсах і мінусах нативних рішень.

Переваги нативної реклами


До її плюсів віднесемо:


  • Більше довіри з боку потенційних клієнтів. Людям давно набридла пряма реклама і нав'язування різних продуктів. Багато з людей навіть ігнорують звичайні ролики або банери. А нативна реклама, будучи рекомендацією або просто згадуванням, сприймається позитивніше.
  • Можливість об'єднання реклами з корисним контентом, який цікавий людям. Яскравий приклад – складання різних списків і рейтингів. Наприклад, ви пишете статтю для мандрівників, в якій розповідаєте, чим зайнятися в певному місті, а в неї додаєте невелику рекламу ресторану або кафе.
  • Додаткові умови для формування позитивного іміджу компанії. Бренд може взяти участь в якійсь корисній справі: навчальному марафоні, благодійній зустрічі і так далі. Це і реклама, і можливість постати перед споживачем з вдалою боку.
  • Максимум можливостей для творчості. З огляду на те, що ми живемо в світі соціальних мереж і великих платформ з контентом різного виду, для створення нативної реклами є всі умови – потрібно тільки підключити фантазію.
Одними плюсами цей інструмент не обмежується, у нього є і свої мінуси.

Недоліки нативної реклами


Як і будь-яка інша реклама, вона вимагає фінансових вкладень – завдяки одній фантазії вирішити питання точно не вийде. Та й придумати щось креативне не дуже просто. Рівень конкуренції в бізнесі високий, тому більшість рішень, що приходять в голову, вже реалізував хтось інший. Але все ж багато можливостей залишається – сильна команда з креативними учасниками завжди знайде щось свіже і цікаве, що приверне увагу клієнтів.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Столики - на пішохідному переході: у Чернівцях на дорозі облаштували літній майданчик
7 841
Багаторічний декан філфаку ЧНУ, поет Борис Бунчук відзначає поважний ювілей
5 615
Голові Чернівецької облради хочуть висловити недовіру: депутати посперечалися через це
5 614
Ексочільник МСЕК організував на Буковині масштабну схему ухилення від мобілізації
5 207
У родині захисника з Буковини народилася двійня: одне з немовлят потребує операції
4 767
Онколог з Чернівців назвав невидимі симптоми раку, які часто ігнорують
4 475
«Укрпошта» продає п’ятиповерхову будівлю у центрі Чернівців
4 423
Приховані статки депутатів та фіктивна інвалідність: на Буковині правоохоронці продовжують викривати "схеми"
3 788
Вогонь знищив господарські будівлі та два автомобілі: на Буковині сталася масштабна пожежа
3 642
На західні області суне негода: коли чекати погіршення погоди
3 236


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.