Названо небезпеку м'яса і ковбаси: загроза навіть в мінімальних порціях

новини
1 262
0

Регулярне вживання в їжу червоного м'яса і м'ясних напівфабрикатів підвищує ризик утворення ішемічної хвороби серця в пізнішому віці.

Про це, як повідомляє CNN, свідчать результати масштабного дослідження, опублікованого у виданні Critical Reviews in Food Science and Nutrition.



Проаналізувавши дані про здоров'я понад 1,4 млн осіб за 30 років, вчені з Оксфордського університету дійшли висновку, що щоденне вживання 50 грамів яловичини, баранини або свинини на 9% підвищує ризик розвитку ішемічної хвороби серця.

А 50 грамів переробленого м'яса-наприклад, бекону, шинки або ковбаси - збільшує цей ризик на 18%.

При цьому дослідники виявили і хорошу новину - домашня птиця, наприклад, курка і індичка, ніяк не впливає на ризики утворення цього захворювання, оскільки є дієтичнішим продуктом і не містить стільки солей натрію, як м'ясні продукти.

На цьому тлі автори дослідження рекомендують переходити на рослинну дієту - вживати більше овочів і фруктів.

Ішемічна хвороба серця: причини захворювання


ІХС вважається однією з найпоширеніших причин смерті у всьому світі. У клінічному плані це захворювання проявляється як інфаркт міокарда та ішемічна кардіоміопатія.

Основною причиною розвитку хвороби є закупорка артерій - важливу роль в цьому процесі відіграють насичені жири (ми отримуємо їх з їжею тваринного походження), що осідають на стінках судин.

Негативно впливає і хлорид натрію (кухонна сіль) - він підвищує кров'яний тиск і обмежує приплив крові до серця.

При цьому інше дослідження показало, що зменшення споживання продуктів тваринного походження, що містять йод, під час вагітності можуть негативно позначитися на інтелектуальному розвитку плода.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram


0 коментарів

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10
Міла Куніс народилася не Мілою: справжнє ім’я актриси та історія її будинку у Чернівцях
10 822
«Тіньовий куратор» нардепів від «Слуги народу» з Буковини тікав із місця ДТП
7 665
На рідну Буковину "на щиті" повертається захисник Степан Малайко
7 546
Спалене місто над Дністром: як давній Василів впливав на життя Київської Русі - відео
4 003
У Чернівцях сталася масштабна пожежа: палав будинок - відео
3 474
Місцеві можуть подешевшати, а привізні – здорожчати: скільки у Чернівцях коштують кавуни
3 164
Спека до +33, а потім різке похолодання: погода на Буковині наступного тижня
3 071
«Він живий, але потрібна евакуація»: на Буковині "волонтерка" ошукала родини зниклих військових
2 658
На Буковині попрощаються з відважним захисником, який загинув у боях
2 250
Зі стравами з печі, виставками живопису та концертом: у Чернівцях триває фестиваль ветеранської культури
2 189