Принципи сегментації цільової аудиторії*

новини
1 813
0
* На правах реклами

Ретельне вивчення своєї цільової аудиторії – одна з найважливіших умов для того, щоб ефективно продавати продукт або послугу. Є багато інструментів для роботи з ЦА, але в цій публікації зупинимося на принципах її сегментації – тобто поділу на групи за певними критеріями.

Максимально докладно про роботу з цільовою аудиторією ви прочитаєте тут – в блозі відомого платіжного агрегатора. Ми ж коротко розкриємо тільки одну важливу тему.



Критерії сегментації ЦА: п'ять напрямків


Прийнято ділити цільову аудиторію за п'ятьма основними принципами – про кожен потрібно сказати кілька слів.

Демографічний – найбільш ефективний


Цей метод сегментації враховує:
  • стать;
  • вік;
  • роботу;
  • освіту;
  • національність;
  • сімейний стан і т. д.
Ефективність критерію в тому, що він враховує безліч характеристик, які безпосередньо впливають на ефективність реклами, якість продажів. Той же вік визначає, які соціальні мережі для просування працюватимуть краще.

Соціально-економічний – сегментація за доходом


Вона необхідна для того, щоб показувати рекламу точково. Дорогі машини або подорожі – вибір виключно забезпечених людей. Якщо ви будете показувати рекламу тим, хто не може собі дозволити такі покупки, то вона просто безглузда. І навпаки: забезпеченим людям ні до чого реклама про знижки на і без того дешеві (за їхніми мірками) продукти.

Психологічний – складання певного портрета


Досить складний критерій, оскільки будь-який психологічний портрет – це ескіз, лише умовно працюючий на групи людей. Але все ж прості інструменти в цьому напрямку цілком ефективні. До сих пір актуальні пропозиції знижок, які обмежені в часі або в кількості – є люди, готові придбати товар, якщо знають, що скоро настане його дефіцит або дефіцит пропозиції з низькою ціною.

Поведінковий – сегментація за звичками


Це досить складний, але ефективний критерій. Його реалізують різними способами. Наприклад, нерідко вивчається ставлення людей до бренду або конкретного продукту. Якщо нова лінійка косметики не зайшла покупцеві, з'ясовується, що пішло не так, а всі сили кидаються на те, щоб змінити попередню думку, створити гарне ставлення до товару черговою звичкою.

Географічний – пошук клієнта за територією


Це логічно не для всіх видів бізнесу. Але якщо послуга або товар реалізуються в рамках певної локації (наприклад, булочна або кав'ярня), немає сенсу витрачати гроші на рекламу, що охоплює інші міста або навіть країни.



Велика кількість інформації про цільову аудиторію необхідна, якщо хочеться скласти її якісний портрет. Це вплине на ефективність реклами і продаж продукту в майбутньому. І чим далі, тим вище вимоги до аналізу ЦА, адже рівень конкуренції зростає щомісяця, тому боротьба за увагу споживачів стає більш складною
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
На Буковині перевіряють перевізників: оштрафували водія автобуса «Чернівці — Ужгород»
20 386
На Буковині жінка мчала з хворою дитиною: поліція супроводила авто до лікарні
18 099
Подаровані Чернівцям автобуси із Чехії використають під час ремонту Головної
16 925
До Чернівців прибули міністри закордонних справ України, Румунії та Молдови
11 521
Нові мости та пункти пропуску: що обговорювали у Чернівцях міністри закордонних справ України, Румунії та Молдови
10 756
Град, грози, шквали. Завтра на Буковині різко погіршиться погода
10 608
Не ремонтували майже 70 років: на Буковині відновили міст на трасі Чернівці – Хотин
8 516
На Буковину прибув потяг із переселенцями із Донбасу - фото
6 385
Рівень алкоголю перевищував норму у 13 разів: у Чернівцях п'яний водій вчинив ДТП
6 313
Допомога Чернівцям на мільйони: в якому стані подаровані чехами автобуси - фото
5 950


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.