Ким можна працювати у геймдеві, якщо не вмієш малювати: топ-3 професій*

новини
1 020
0
* На правах реклами

У геймдев залучаються фахівці різного напрямку і помилково вважати, що без художнього таланту і навичок дорога в IT-сферу закрита. Крім дизайнерів і художників, над проєктом працює велика команда, де кожен відповідає за свою частину роботи. Переконатися в цьому легко — достатньо переглянути в студії Voki Games вакансії на сторінці vokigames.com/vakansii/, де мають попит й інші спеціалізації.




3 професії в геймдеві, які не потребують творчих умінь


Список таких спеціальностей досить великий, але ми пропонуємо познайомитися з трьома найбільш популярними та відповідальними, без яких розробка мобільної гри буде скрутною:
  1. C ++ Developer. Senior C ++ Developer — це універсальний фахівець, який володіє мовою програмування на професійному рівні. Він потрібний у багатьох IT-галузях, оскільки "Сі плюс плюс" широко застосовується при написанні найрізноманітнішого програмного забезпечення — від додатків й утиліт для Андроїд до роботизованих установок. Щоб змінити сферу діяльності, досить набути навичок, які відповідають напрямку компанії.
  2. Data Analyst. Ця професія передбачає збір даних, їх аналіз та інтерпретацію в зрозумілу формулу. Якщо спеціальність стосується геймдева, то працювати потрібно з масивом інформації, яка стосується даного напрямку. Крім того, слід вивчати статистику, big data і робити відповідні висновки, які допоможуть у розвитку бізнес-проєкту. Робочий процес аналітика складається зі збору даних, їх сортування, а також подальшої візуалізації для коректного донесення інформації іншим учасникам процесу. Будь-яка бізнес-ідея, в тому числі й геймінгова, потребує отримання цінних відомостей для наступних управлінських рішень.
  3. People Partner. Мотивовані співробітники та злагоджена робота команди — запорука успішного проєкту. Головне завдання фахівця — налагодити комунікаційний зв'язок між співробітниками, якщо хочете, навіть стати кращим другом і радником для кожного з них. Мета People Partner-а — створити максимально комфортні умови для роботи компанії, працювати з невдоволенням членів команди, якщо вона є, та шукати шляхи розв'язання внутрішніх проблем. Певною мірою, це психологія, тому потрібно вміти розбиратися в людях, брати участь у рекрутингу, поєднувати спеціалізацію з івент-менеджментом.



Крім перерахованих професій, в ІТ і геймдеві є низка інших напрямів, які не вимагають вміння малювати — це Project Manager, Lead Narrative Designer, Customer Support Representative і багато інших.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.