Авто | Нерухомість |
Ці кілька небезпечних бактерій живуть майже у кожній косметичці

Дев'ять з десяти косметичних засобів і засобів для нанесення макіяжу забруднені потенційно смертоносними мікробами — у тому числі стафілококом і кишковою паличкою.

Власники косметики регулярно наносять ці бактерії собі на обличчя, інформує Ukr.Media.

До такого висновку дійшли медики з Астонського університету у Бірмінгемі, проаналізувавши вміст декількох сотень косметичок.

Автори дослідження з'ясували, що переважна більшість тих, хто користується косметикою, взагалі ніколи не миють пензлики і спонжі для нанесення макіяжу та майже повністю ігнорують інформацію про закінчення терміну придатності того чи іншого продукту.

У результаті у косметичках накопичуються мільйони бактерій, які можуть викликати цілий ряд захворювань після нанесення на обличчя, особливо біля очей, рота або на пошкоджені ділянки шкіри, — від шкірних інфекцій до зараження крові. Особливо ризикують люди з ослабленим імунітетом.

Джерело інфекцій

Вчені вивчили під мікроскопом п'ять типів декоративної косметики: помаду (96 шт.), блиск для губ (107 шт.), олівці для очей (92 шт.), туш для вій (93шт.) і спонжі для нанесення макіяжу (79 шт.).

Найстрашнішим розсадником бактерій виявилися саме спонжі, навіть відносно нові. Концентрація шкідливих мікробів там склала більше мільйона бактерій на мілілітр. У всій іншій косметиці показники забруднення були на три-чотири порядки нижчими.

Під час опитування власників косметичок з'ясувалося, що 93 % спонжів ніколи не милися і не чистилися, а дві третини з них під час використання іноді навіть падали на підлогу.

Виробники декоративної косметики повинні надавати більш детальні інструкції щодо догляду за своєю продукцією і більш чітко зазначати на упаковці термін придатності, підкреслюють вчені.

При цьому, скажімо у США, законодавство взагалі не зобов'язує виробників косметики вказувати на продукції термін придатності.

Європейські стандарти гігієни у цій області відрізняються більшою суворістю. Наприклад, кишкова паличка (E. Coli) у жодному разі не може бути наявною у декоративній косметиці.

Однак мікроби потрапляють туди під час використання і починають активно розмножуватися: дослідники виявили стафілококи, E. Coli, інші ентеробактерії і грибки у більшості (70-90 %) вивчених косметичних продуктів — у концентрації від декількох сотень до декількох тисяч бактерій на мілілітр.

У висновку автори дослідження відзначають, що хоча косметика не "псується" так, як харчові продукти, і зберігає свої декоративні властивості, зберігати і використовувати її занадто довго не можна.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram

23-04-2021, 01:40

Скандал у дитячій лікарні Чернівців: у ратуші зацікавились, чому в головлікаря аж 6 заступників

За словами заступника міського голови Юрія Лесюка, проблема має кілька причин
На Буковині судитимуть екс-головного лісівника Закарпаття, якого підозрюють в хабарі 100 тис грн
Судова справа також стосується трьох посадовців Хотинського лісгоспу
Коронавірус на Буковині: скільки нових випадків хвороби виявили сьогодні
Назвали кількість нововиявлених випадків коронавірусу в Чернівецькій області

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
«Були ями, а тепер краса»: у школі Чернівців відкрили сучасний спортмайданчик - фото
Сюди входить турніковий комплекс для воркауту та просторе футбольне поле зі штучним покриттям

«Який приклад подаємо дітям?…» Блог Надії Будної
Перед великодніми святами чернівчани активно прибирали свої квартири: мили вікна, тріпали килими, виносили все зайве
«Хотят лі рускіє войни?»  Блог Ярослава Волощука
Давно, в часи Союзу, пісеньку із такими словами часто прокручували в дні святкування Перемоги
«Не вакцинувався. І ще живий?» Блог Галини Олійник
Вакцинація - наразі єдиний вихід для подолання коронавірусу
Екологія та етномузика: стало відомо, в якому форматі пройде ювілейний День вишиванки в Чернівцях
Організатори свята вирішили уникати великих концертів та фестивалів у рамках ювілейного, 15-го Дня вишиванки
Стильно і екологічно, або Чому дерев’яні вікна і двері кращі за металопластикові?*

У чому секрет популярності дерев’яних вікон і дверей, допомогли розібратись фахівці компанії "Техно Плюс".
Привітання з Великоднем начальника Чернівецького обласного управління лісового та мисливського господарства Василя Гончара*

Привітання з Великоднем начальника Чернівецького обласного управління лісового та мисливського господарства Василя Гончара.
Усе починається з варикозу! Що це таке трофічна виразка та чим вона небезпечна?*

У медичному центрі "Базисмед" спеціалісти проведуть якісне обстеження й запропонують найбільш ефективне та оптимальне для вас лікування.
Знову зависло відео і не надсилаються повідомлення? З інтернетом 300 Мбіт/с усе можна робити одночасно!*

Організувати необхідну вам швидкість інтернету – зовсім не важко.
Магазин у смартфоні: онлайн-сервіси «АТБ» зроблять процес купівлі простим, безпечним і  зручним*

Найбільша торговельна мережа України "АТБ" вчергове підтвердила свій статус драйвера галузі ритейлу, запустивши одразу декілька інноваційних онлайн-сервісів.
Професійні поради від студії декору Giorgio Graesan*

У цій статті ми розкажемо, як створити будинок вашої мрії, щоб він був не тільки необхідним, а й зручним, стильним, практичним і головне – індивідуальним.
Перезавантаження! Мережа магазинів "Tor-Ba" запрошує на відкриття у Чернівцях!*

Уже 24 квітня відбудеться ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ вигідного простору – мережі магазинів Tor-Ba у м. Чернівці.