"Укрзалізниця" 5 лютого додала в чат-боти у Viber і Telegram можливість купівлі пільгових студентських та дитячих квитків на поїзди Інтерсіті+.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
"Від початку роботи чат-бота загальна кількість його користувачів сягнула 74 тисяч, 80% від цієї кількості користувалися чат-ботом у Viber", — зазначено у повідомленні.
Загалом пасажири забронювали приблизно 1,2 тисячі квитків, кожен п’ятий клієнт використовував для оплати Apple Pay чи Google Pay, додали у компанії.
Нагадаємо, 12 січня "Укрзалізниця" запустила свій перший чат-бот у Viber та Telegram. Він дозволить громадянам купувати та повертати квитки, замовляти харчування під час поїздки, переглядати розклад руху. Діє чат-бот поки лише для поїздів Інтерсіті+.
Платити за квитки можна безпосередньо в боті (у Viber або Telegram). Для цього можна прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, або ж використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
"Укрзалізниця" реалізувала цей проєкт спільно з технологічним партнером Visa та американською компанією Middleware Inc. Вона першою у світі інтегрувала технологію оплати у чат-боті в месенджері за допомогою токенів Visa. Технологія використання токенів робить платежі у чат-боті більш безпечними.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram