Як заощадити у закупівлях для компанії: використовуємо сучасні інструменти*

новини
490
0
* На правах реклами

Кожен керівник бізнесу хоч раз у житті замислювався, як заощадити гроші компанії. На щастя, сучасні цифрові інструменти дозволяють досить ефективно оптимізувати витрати та заощадити час. Один з таких інструментів - комерційний тендер на електронному майданчику для закупівель.

Як заощадити у закупівлях для компанії: використовуємо сучасні інструменти*


Це працює дуже просто. Ви розміщуєте на одному з майданчиків комерційну закупівлю: вказуєте всю необхідну інформацію та вимоги до постачальників. Вони дізнаються про ваш тендер та надсилають заявки на участь.

Вам залишається вибрати найбільш вигідну пропозицію (за ціновими або іншими критеріями), укласти договір і почати працювати.

Переваги проведення закупівель на електронному майданчику


По-перше, скорочення часу на рутинну роботу. Відтепер не потрібно довго та нудно шукати контакти постачальників. За допомогою електронного майданчика вони самі вас знайдуть і запропонують потрібний товар або послугу.

По-друге, зменшення витрат на проведення закупівлі. Розміщуйте безкоштовно комерційні закупівлі та отримуйте вигідні пропозиції від постачальників.

По-третє, автоматизація закупівель за один день. Опублікувати тендер онлайн можна в будь-який час і в будь-якому місці - легко, швидко і без особливих витрат.

Види комерційних закупівель


Існують наступні основні види комерційних закупівель.

Простий тендер – закупівля, у якій постачальники конкурують між собою за ціною згідно з технічним завданням замовника.

Двоетапний тендер – закупівля, у який постачальники конкурують не тільки за ціновими, але і якісними характеристиками товару (послуги). Крім того, у цій закупівлі існує попередній відбір.

Запит цінових пропозицій – фактично це збір комерційних пропозицій без проведення аукціону.

Конкурентний вибір – процедура, яка забезпечує можливість максимально гнучкої закупівлі будь-яких товарів та послуг. Ви можете вибрати одразу декількох постачальників у якості переможців однієї закупівлі та закупити необхідний обсяг частинами у різних учасників.

Етапи проведення торгів у комерційних закупівлях


Всього на майданчику може бути п'ять етапів (це максимальна кількість). Конкретна комбінація етапів залежить від того, який вид закупівлі ви вибираєте.
  • Прийом пропозицій – постачальники вивчають вашу документацію, ставлять уточнювальні запитання і подають пропозицію.
  • Прекваліфікація – ви вивчаєте пропозиції постачальників і робите все необхідне, щоб провести попередній відбір.
  • Аукціон – етап цінових торгів серед постачальників, який призначається на наступний робочий день після кінця прийому пропозицій (або у цей ж день, якщо прийом пропозицій закінчується до 15-30).
  • Кваліфікація – етап для фінальної оцінки пропозицій від постачальників з урахуванням результатів цінових торгів. На етапі кваліфікації ви знаходите, чия пропозиція вам підходить найкраще і вибираєте цього постачальника переможцем.
  • Пропозиції розглянуті – проміжний етап, на якому ви вибрали переможця, але ще не почали з ним працювати.
  • Завершено – фінальний, "технічний" етап, який сигналізує всім учасникам комерційного тендера, що він завершений.

Наостанок


Сьогодні все більше і більше українських компаній розуміють переваги комерційних закупівель через електронні майданчики. Адже економія ресурсів дозволяє перенаправити гроші на інші потреби бізнесу, забезпечивши тим самим сталий та інтенсивний розвиток.

Спробуйте провести комерційний тендер для потреб своєї компанії - сучасні цифрові технології дають для цього всі можливості.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують