"Укрзалізниця" у співпраці з Visa та Middleware 12 січня запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.
Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниці.
Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без "редіректу", для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
Проект реалізовано спільно з технологічним партнером Visa та "Укрзалізниці" – компанією Middleware Inc. (США) – на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine. Компанія Middleware вперше у світі інтегрувала технологію оплати у чат-боті в месенджері за допомогою токенів Visa. Технологія використання токенів робить платежі у чат-боті ще більш безпечними та простими. Банком-екваєром сервісу виступив Ощадбанк.
Бот розмовляє трьома мовами – українською, англійською та російською – і окрім довідкової інформації надає можливість зворотного зв‘язку. У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.
Протестувати бот та придбати квитки на подорожі залізницею вже можна тут, пригоди chatують:
Viber:
https://vb.me/ukr_railwayTelegram:
https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_BotЗа перші години роботи чат-боту у Viber та Telegram з функцією продажу квитків, який Укрзалізниця у співпраці з Visa та Middleware запустила 12 січня, ним скористались майже 2,5 тисячі клієнтів АТ "Укрзалізниця".
Так, близько 55% користувачів чат-бота користуються ним у месенджері Telegram та понад 45% - через месенджер Viber.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
12-01-2021, 22:58
0
822