«Укрзалізниця» запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків
"Укрзалізниця" у співпраці з Visa та Middleware 12 січня запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.
Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниці.
{reklama}
Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без "редіректу", для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
Проект реалізовано спільно з технологічним партнером Visa та "Укрзалізниці" – компанією Middleware Inc. (США) – на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine. Компанія Middleware вперше у світі інтегрувала технологію оплати у чат-боті в месенджері за допомогою токенів Visa. Технологія використання токенів робить платежі у чат-боті ще більш безпечними та простими. Банком-екваєром сервісу виступив Ощадбанк.
Бот розмовляє трьома мовами – українською, англійською та російською – і окрім довідкової інформації надає можливість зворотного зв‘язку. У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.
Протестувати бот та придбати квитки на подорожі залізницею вже можна тут, пригоди chatують:
Viber:
https://vb.me/ukr_railway
Telegram:
https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot
За перші години роботи чат-боту у Viber та Telegram з функцією продажу квитків, який Укрзалізниця у співпраці з Visa та Middleware запустила 12 січня, ним скористались майже 2,5 тисячі клієнтів АТ "Укрзалізниця".
Так, близько 55% користувачів чат-бота користуються ним у месенджері Telegram та понад 45% - через месенджер Viber.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Повернутися назад