Батьки – проти реклами пива

новини
1 268
0
Громадська організація Телеглядацька асоціація батьків України звернулася до виробників пива "Оболонь" з вимогою забрати з телебачення рекламні ролики зі салоганом "Футбол без пива – не футбол". Про це повідомляє "Кореспондент".

Враховуючи, що за даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, Укураїна в 2008 році посіла перше місце в Європі за рівнем дитячого алкоголізму, згаданий салоган асоціація вважає соціально безвідповідальним. На думку членів організації, заклик з реклами підриває авторитет учителів і батьків, які намагаються роз’яснити дітям, що алкоголь і спорт несумісні.

Наразі відповіді від ТМ "Оболонь" немає.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують