DataLife Engine > новини > Батьки – проти реклами пива

Батьки – проти реклами пива

Громадська організація Телеглядацька асоціація батьків України звернулася до виробників пива "Оболонь" з вимогою забрати з телебачення рекламні ролики зі салоганом "Футбол без пива – не футбол". Про це повідомляє "Кореспондент".

Враховуючи, що за даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, Укураїна в 2008 році посіла перше місце в Європі за рівнем дитячого алкоголізму, згаданий салоган асоціація вважає соціально безвідповідальним. На думку членів організації, заклик з реклами підриває авторитет учителів і батьків, які намагаються роз’яснити дітям, що алкоголь і спорт несумісні.

Наразі відповіді від ТМ "Оболонь" немає.



Повернутися назад