Конкурс на розробку туристичного бренду Чернівців – логотипу зі слоганом – оголосив Центр економічного розвитку міста. До участі у конкурсі, який триватиме до 10 липня, запрошено як фізичних, так і юридичних осіб, повідомила директор Центру економічного розвитку міста Наталя Філатова.
Пропозиції щодо туристичного бренду Чернівців, які надійдуть на конкурс, оцінюватиме робоча група.
На логотипі має бути графічне зображення унікальних та легко впізнаних атрибутів міста (пам’ятки архітектури, історичні події, видатні особистості). Його змістовне, кольорове, естетичне та інше сприйняття має відображати ідентичність Чернівців. Слоган має поєднуватися з графічним оформленням логотипу та висловлювати його суть.
Автор, якого буде визнано переможцем конкурсу на кращий туристичний бренд Чернівців, отримає заохочувальний приз. З ним також буде укладено угоду на використання логотипу.
16-06-2009, 13:14
0
4 102