Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ |
Вчені з Німеччини пояснили, як добитися хорошого метаболізму

Метаболізм означає Всі біохімічні процеси, що відбуваються в клітинах організму, і коли він є активним, хорошим, це означає також інтенсивні процеси жироспалювання, виведення небажаних, потенційно хвороботворних речовин. Вчені пояснили, як домогтися хорошого метаболізму, пише видання Focus.

Якщо ви здорові, але відчуваєте себе виснаженим, позбавленим енергії, це може бути пов’язано з погано функціонуючим метаболізмом, також званим обміном речовин, пише Ukrhealth.

Багато хто прирівнює метаболізм до травлення, але це неправильно, говорить професор-дієтолог Матіас М.Вебер з Медичного центру Університету ім. Йоханнеса Гутенберга в Майнці.

“Метаболізм означає всі біохімічні процеси, які відбуваються в клітинах організму. Травлення-це тільки один з його доданків”, – пояснив вчений.

Розрізняють катаболічний і анаболічний метаболізм. Катаболізм означає розпад поживних речовин на молекули і хімічні сполуки: все з’їдене перетворюється в прості цукри, білки, амінокислоти, жирні кислоти, гліцериди. Анаболізм має на увазі будівництво, відновлення клітин. Амінокислоти, жирні кислоти і глюкоза стають білками, жирами і вуглеводами.

При відсутності порушень людина, завдяки вищеназваних процесів має досить добре розвинену м’язову масу, хороший рівень енергії, струнке тіло, захист від інфекцій, здатність швидко відновлюватися після травм, інфекцій. Зіпсувати працюючі механізми хорошого метаболізму може банальне переїдання, пояснили вчені з Німеччини.

За їх словами, надлишкова енергія, якої організм не потребує, накопичується-вона потрапляє в жирові або м’язові клітини, де очікує, коли буде затребувана. Люди, які регулярно споживають більше калорій, ніж насправді потрібно тілу, неминуче набирають вагу.

Фахівці констатують: щоб домогтися хорошого метаболізму, потрібно уникати споживання енергії в кількості, що перевершує її витрати при русі, фізичних навантаженнях. Щоб збільшити витрату енергії і прискорити таким чином метаболізм, слід регулярно займатися спортом.

“Що також важливо: підтримувати збалансований, корисний раціон. У ньому повинні бути присутніми незбиране нерафіноване зерно, вівсяні висівки, бобові, овочі та білкові продукти з низьким вмістом жиру – вони стимулюють обмін речовин”, – поділилися порадою експерти.

Також для хорошого метаболізму потрібно пити достатньо води. За даними німецького товариства харчування (DGE), доросла людина повинна споживати щодня не менше 1,5 літра, в ідеалі – воду, чай, натуральні напої без цукру.

Два інших важливих умови – це захист від стресу і достатній сон.

“Хороший метаболізм допомагає залишатися молодим природним шляхом. Завдяки йому ви можете виграти роки життя”, – резюмували вчені.

20-07-2020, 01:40

Вибори-2020: за крісло мера Чернівців хочуть поборотися вже 10 людей
Десятеро осіб подали документи до Чернівецької міської ТВК для участі у виборах мера
У тролейбусах Чернівців запускають Bluetooth-систему безготівкової оплати за проїзд
Пасажиру не потрібно шукати паперові гроші, а достатньо завантажити додаток EasyWallet на смартфон. Користувачам додатку дарують по 5 безкоштовних квитків на проїзд
Коронавірус на Буковині: за добу виявили 114 нових випадків COVID-19
Загальна кількість випадків коронавірусу від початку епідемії складає 13562

Укладайте декларацію з лікарем у місті, де живете. Блог Юлії Леськової
Лікуватися дистанційно випробування й для людини, й для лікаря
Де взяти маску? У смітнику!
Днями виходила з продуктового магазину і стала свідком дещо шокуючої ситуації
Замовити можна і ліки, і продукти
Бути на самоізоляції досить складно, якщо ти проживаєш одна
Хочете зробити татуювання, про яке точно не шкодуватимете? «AG_FAMILY» у Чернівцях втілить вашу мрію у життя!*

На базі тату-салону AG_FAMILY ви можете пройти спеціалізовані курси майстрів-тату.
Алергія на цвітіння амброзії. Чим вона небезпечна та для чого потрібні аналізи?*

Як діагностувати наявність алергії на квітучу амброзію та інші бур'яни, – читайте в нашому матеріалі.
Ще одна сонячна електростанція, змонтована компанією "ДімТек", з’явилася у  Чернівецькій області!*

Станція складається зі 108 монокристалічних фотомодулів AUO BenQ потужністю 310W та мережевого інвертора ZCS Azzurro 30 kw з укомплектованим Wi-Fi моніторингом.
Резиденція декору "Zengin Interior" відкриває усі секрети! Дізнайтесь і ви, що зараз модно у дизайні приміщень!*

Резиденція декору Zengin Interior є дилером в Чернівецькій області екологічно чистих декоративних штукатурок від українських виробників – TM Daricco і TM BRODECO (м. Київ).