Національний банк України буде жорстко реагувати на скарги клієнтів, яким банки не повертають вклади. Також Нацбанк зобов'язав банки завантажити банкомати.
Про це повідомляє "Финансовый клуб".
"Ніяких обмежень на доступ до рахунків, розпорядження грошима ні для бізнесу, ні для населення немає. Ми вже отримуємо скарги від населення, що банк відмовив у поверненні депозиту. Це неприпустимо, і ми будемо це комунікувати", - сказала заступниця голови НБУ Катерина Рожкова під час круглого столу "Банківська система в умовах всеукраїнського карантину. До чого готуватися українцям?".
Другий момент - банкоматні і POS-термінальні мережі.
"Банкомати повинні бути заповнені. Незважаючи на те, що ми просимо всіх йти в онлайн, ми повинні забезпечити готівку в банкоматах. POS-термінальні і банкоматні мережі повинні приймати карти всіх (банків, - ред.). Ми повинні продемонструвати, що сервіси доступні звідусіль", - додала Рожкова.
Третій важливий момент - безперервність роботи карт.
"Завершується термін дії карт. Ті карти, які ви можете продовжити технічно, будь ласка, зробіть це. А щодо карт, де це неможливо зробити, організуйте доставку і видавання карт людям", - порекомендувала вона.
Бувають також випадки, коли клієнт "прив'язаний" до конкретного відділення, а воно було закрите на карантин, і клієнт не може отримати карту. "Це питання зміни регламенту, але змініть його оперативно, щоб люди мали доступ до грошей", - зазначила Рожкова.
Нагадаємо, в неділю Національний банк розіслав банкам лист, в якому визначається режим роботи банківських установ у період посилених заходів протидії поширенню коронавірусу.
25-03-2020, 13:25
0
1 018