* Новини компанії
Вітчизняна торговельна мережа "АТБ" є найпотужнішою за багатьма показниками діяльності. Зараз вона стала головним постачальником гарантовано якісних продуктів для майже чотирьох мільйонів українців.
Послуговуючись стратегією динамічного розвитку, компанія, що має більш ніж 25-річний досвід роботи в сфері рітейлу, розширює мапу присутності, збільшує перелік продукції власного виробництва, впроваджує енергоощадні рішення, реалізує соціальні та благодійні проєкти. Однак її корпоративна цінова політика залишається незмінною.
Ціни на будь-які продукти та товари першої необхідності у всіх супермаркетах мережі "АТБ" нижчі за середньоринкові на 10–15%. Якщо покупець обирає
акційні пропозиції тижня та бере участь у
бонусних програмах, то зекономити може
30% і навіть більше. Погодьтеся, це дуже вигідно. Асортимент таких магазинів, у тому числі й у Чернівцях, перевищує 3,5 тис. найменувань, а понад 800 із них представлені товарами власних торгових марок.
Коштувати такі продукти можуть на 40% дешевше за будь-які аналоги. Окрім того, в "АТБ" діє програма щодо формування мінімальних цін на соціальні групи товарів: хліб, молоко, крупи, яйця тощо.
Та чи тільки в доступних цінах криється секрет? Відомо, що довіру, як і здоров’я, не купиш за гроші, а українці багато років поспіль довіряють мережі "АТБ". Спробуємо з’ясувати, як компанії, заснованій в перші роки незалежності на базі всього декількох гастрономів, вдалося заслужити прихильність і довіру клієнтів, а згодом стати абсолютним лідером вітчизняної галузі ритейлу. На даний час 1078 дискаунтерів "АТБ" працюють у 24 областях України, включаючи й нашу Чернівецьку. Мережа прийшла на Буковину минулого року –
у Чернівцях на вулиці Руській, 219-Е (корп.2) відкрили сучасний супермаркет "АТБ". Як свідчить досвід діяльності підприємств ритейлу в розвинених країнах Євросоюзу, бажання покупця заощадити кошти далеко не завжди відіграє вирішальну роль. Тепер дискаунтер вже не сприймається клієнтами лише як магазин, де все дешевше коштує. Такі маркети займають значну частину ринку в країнах з високим рівнем доходів населення – у Німеччині, Норвегії, Данії тощо.
Український споживач, як і європейський, воліє витрачати свої гроші розумно. Якщо йдеться про доступні ціни, то мають увазі не якусь неймовірно низьку вартість, а чесну угоду – оптимальне співвідношення ціни та якості.
Якість продукції в супермаркетах "АТБ" перевіряють ретельно. Компанія гарантує її не тільки власним добрим ім'ям, але й грошима.
В мережі діє програма "Гарантія свіжості". Багаторівнева система аудиту якості в "АТБ" виключає ймовірність надходження неякісного товару у продаж.
Довіра клієнта – то найцінніше надбання за роки діяльності."Магазини нашої торговельної мережі працюють в особливому форматі – м'який дискаунтер. Разом зі зручним розташуванням, графіком роботи 24/7 та високою якістю продукції він максимально відповідає потребам громадян, а доступна ціна стає своєрідним фактором довіри між ритейлером і покупцем. Цю довіру ми виправдовуємо рік за роком", – повідомила
Наталія ШАПОВАЛОВА, в. о. генерального директора ТОВ "АТБ-Маркет".Наповнюючи свій кошик у супермаркеті мережі, українці впевнені в якості продуктів.
Ми звикли довіряти цій компанії, бо вона веде свій бізнес чесно.
31-01-2020, 18:00
0
2 557