* На правах реклами
Дедалі більше набуває популярності оформлення страхових полісів через інтернет. Сьогодні це найпривабливіший та найвигідніший варіант для людей, які цінують свій час та гроші. Але дехто досі вважає, що поліс, оформлений в офісі – кращий за онлайн-версію, лише тому, що його можна потримати в руках. Дізнаймося, чи варто платити більше за офлайн-страхування та чи дійсно паперовий екземпляр дає більше гарантій.
Як придбати страховий поліс в інтернеті?
Маркетплейси з речами, косметикою та їжею вже давно увійшли до життя сучасної людини: сьогодні у режимі онлайн можна придбати будь що – від квитків до одягу. Цікаво, що в європейських країнах кількість людей, які оформлюють страхові поліси онлайн, досягає вже 70%. Українські споживачі тільки починають переймати звичку замовлення в інтернеті. Портал Хотлайн Файненс
https://hotline.finance/ua/ добре в цьому допомагає.
Які страхові поліси продають в інтернеті
Фактично, будь-який поліс можна придбати, не виходячи з дому. Для цього достатньо мати гаджет та платіжну картку.
Зазвичай доступні такі послуги:● страхування осіб, які виїжджають за кордон;
● страхування житла;
● страхування цивільної відповідальності автовласників перед третіми особами.
При цьому страхові продукти, що представлено на сайтах – ті ж самі, які пропонують в офісах. Але їх вартість може бути значно меншою.
Чому так? Все просто.
Нюанси офлайн-страхування
Утримання офлайн-відділення потребує багато витрат. Необхідно щомісячно сплачувати оренду приміщення, комунальні послуги, зв’язок, заробітну плату найманим працівникам. При цьому слідкувати за амортизацією техніки, її ремонтом, та додатково нести поточні витрати. І все це лише на одній точці продажу. А якщо таких точок треба відкрити декілька в різних районах, щоб охопити ціле місто? А якщо необхідно поширити продукт по всій країні? Витрати складають сотні тисяч гривень. І все це не може не позначитись на вартості кінцевого продукту.
Натомість для онлайн-продукту достатньо одного офісу. При цьому канал може обслуговувати навіть більше клієнтів на день, ніж усі офлайн-відділення разом узяті. До того ж без фіксації клієнтів за місцем обслуговування, що дає можливість оформлювати страхування з будь-якої точки у будь-який час.
Переваги придбання страховки в інтернеті
По-перше, це зручно. Немає необхідності шукати страхового агента або офіс компанії, вистоювати чергу та втрачати свій час. Достатньо вийти в мережу з ноутбука чи смартфона та обрати страховика. В цьому допоможе Hotline.Finance – зручний сервіс порівняння цін і умов оформлення онлайн-страховок.
Все, що треба – це обрати вид страхування, заповнити необхідні дані та сплатити поліс банківською карткою. Документ буде автоматично відправлено на вказану електронну адресу. При цьому можна без зайвого клопоту детально ознайомитись з умовами та варіантами страхування. Якщо виникають будь-які питання, спеціалісти контакт-центру оперативно їх вирішують та надають консультації.
По-друге, це практично. Електронний поліс неможливо загубити. В будь-який момент його можна роздрукувати.
По-третє, це вигідно. Завдяки порівняльній таблиці в онлайн-режимі можна обрати компанію, яка пропонує найнижчі ціни.
Саме завдяки зручності та іншим перевагам онлайн-страхування поступово витісняє офлайн-відділення. Сьогодні кожна компанія має свій сайт, на якому можна придбати електронний поліс. За якістю та надійністю він нічим не буде відрізнятися від паперового.
Експерти прогнозують велике майбутнє онлайн-страхуванню. В цьому легко впевнитись, скориставшись сервісом Хотлайн Фінанс для вибору страхового агента.
22-11-2019, 16:00
0
1 142