RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Радіо | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Молодий буковинець » новини » Водійські права по-новому: як хочуть змінити порядок отримання посвідчень

Водійські права по-новому: як хочуть змінити порядок отримання посвідчень

Верховна Рада вирішила змінити механізм навчання водіїв і отримання водійського посвідчення, аби все було за європейськими стандартами. Мовляв, зараз автошколи не виконують повністю зобов'язання і випускають недовчених водіїв на дороги.

У нових поправках до Закону України "Про дорожній рух" також запропоновано внести пункт, який дозволить майбутнім водіям вивчати теоретичну частину самостійно, без відвідування спеціалізованих шкіл, пише 24 канал.



Відтепер теорію Правил дорожнього руху і решту теоретичних матеріалів можна вивчати самостійно, "у відповідності до типових навчальних програм". Але для всіх, кому більше подобається гуртуватися з одногрупниками та вивчати теоретичну частину з досвідченим викладачем, автошколи залишаться доступними.

А от практику, як і зараз, таки доведеться проходити з інструктором.

"Самостійне вивчення теорії – нормальна практика, таке у нас вже було 15 років тому. Тоді і кількість ДТП була значно меншою", – каже Володимир Караваєв, експерт з питань законодавчого забезпечення Правил дорожнього руху.

За його словами, зараз практика самостійного вивчення теорії поширена в Європі.

"Крім того, є директива Європейського Союзу, яка називається “Про посвідчення водія”. Україна зобов’язалася її імплементувати. За цією директивою взагалі немає значення, де людина навчається. Головна увага приділяється тому, хто і як приймає іспит. За кордоном існує інститут незалежних екзаменаторів. Як у нас прийматимуть іспит – поки механізм невідомий. Ймовірно, поступово теж введуть комісії, як в Європі", – каже експерт.

Друга важлива зміна – учням, які не здали теоретичну частину, забороняється навчатися водінню на автомобільних дорогах та вулицях загального користування. Хоча це положення давно прописане в ПДР, проте не всі виконували правило.

Учні, які проходять самопідготовку у вивченні теоретичної частини, все одно складатимуть іспит в автошколі, перед тим, як зможуть практикувати водіння з інструктором на дорогах.

Той, хто вивчав правила самостійно, але не здав з першого разу, зможе перездати іспит повторно лише через три місяці. Стільки часу надається, аби довчити теорію.

"Інтервал з перездачею у три місяці діятиме лише для тих, хто вивчав теорію самостійно. Той, хто відвідував автошколу, зможе перескласти теорію вже через 5 днів. Думаю, що згодом це приберуть, і всі навчатимуться на рівних умовах", – переконаний Караваєв.

Раніше автошколи випускали учнів за кермом на дорогу до того, як вони вивчили всі правила та дорожні знаки. Навчання відбувалося паралельно.

"Проблема в тому, що серед автошкіл дуже висока конкуренція. Щоб привабити студентів, починають демпінгувати, знижувати ціни, скорочувати програми... А це, в свою чергу, впливає на якість навчання. За програмою, затвердженою Кабміном, навчальна програма для водіїв категорії В становить 140 годин теорії. Зараз цю програму майже жодна школа не виконує. Більшість курсів пропонують програми, у яких лише 90 навчальних годин", – зауважив експерт.

Він також наголосив, що розділення теорії і практики не подовжить суттєво термін навчання, звісно, якщо не буде перескладань іспитів. Зараз майбутні водії категорії В навчаються 2,5 місяці чи 10 навчальних тижнів. Для водіння мотоцикла чи скутера курс триває 1,5 місяці.

"Від нововведень виграють усі. Бо тоді автошколи більше надаватимуть практичних умінь керування автозасобами, а учні сумлінніше вивчатимуть Правила дорожнього руху", – переконаний Володимир Караваєв.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
10-10-2019, 09:44
Коментарів 0 Переглядів 2 276

Автопригода сталася на трасі в межах населеного пункту Бояни
За словами ініціатора ремонту тротуару, наразі поліція активно розшукує причетних до крадіжки
Помер заслужений лікар України Анатолій Гонца, який раніше очолював онкодиспансер
• Новини партнерів











ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Люди побоюються, щоб сьогодні негода знов не наробила такого лиха


«Наші рвали та метали». Блог Анни Семьонової
Буковинці навіть дуже позитивно говорять про збірну України
«Я ж стану жертвою всесвітньої змови» Блог Юлії Леськової
Здавалося би, всі вже прийняли той факт, що коронавірус – доволі небезпечна вірусна інфекція
«Я не знаю більш національного народного генія» Блог Надії Будної
15 червня відзначили 80-річчя від дня народження видатного українського актора і режисера Івана Миколайчука
загрузка...
ВІДЕО Переглянути все відео

Про основні переваги поліуретанових деталей та особливості виробництва розповідає технік-конструктор ТМ "PolyBush" Олександр.

Ми розповімо вам, чому франшиза Pronto Pizza та Sushi Pro буде вигідною інвестицією.

Пройшло всього декілька місяців з того моменту, як найбільша торговельна мережа країни "АТБ" разом із "Райффайзен Банком" і Visa випустили унікальний банківський продукт.

В асортименті крамнички є желейки, різні горіхи в шоколаді, унікальний ірис, суфле, маршмелоу, карамель, jellybeans, лакриця, жуйки та льодяники.

Насолоджуйтесь концертом та вигравайте безліч цінних подарунків! Суперприз – РОБОТ-ПИЛОСОС!
Як влаштувати незабутню відпустку та не спустошити сімейний бюджет*

Провести незабутню відпустку і при цьому не спустошити сімейний бюджет допоможе найбільша торговельна мережа країни — "АТБ".

Ми поцікавилися, якою ж ідеєю керувалися власники, створюючи "Квант Сервіс", якого професійного рівня досягли інженери за усі роки роботи та із якими труднощами доводилося стикатися.