Молодий буковинець » новини » Вчені знайшли спосіб знищувати приховані віруси ВІЛ

Вчені знайшли спосіб знищувати приховані віруси ВІЛ

Вчені пропонують нову методику, яка контролює розмноження вірусів в імунних клітинах. Відкриття наближує можливість повного вилікування від ВІЛ – без постійної потреби приглушувати захворювання ретровірусними препаратами.

Дослідники з Каліфорнійського університету в Сан-Дієго визначили довгу некодувальну РНК (велика група функціональних молекул) – lncRNA, яка контролює розмноження ВІЛ в імунних клітинах.

Якщо її виключити чи видалити, то приховані копії ВІЛ, які завжди залишаються в інфікованому організмі й "прокидаються", якщо людина перестає пити ліки, – гинуть.

Вчені виявили, що існує одна lncRNA, що отримала назву HEAL, концентрація якої підвищується у людей з ВІЛ.

Використовуючи комбінації геномних, біохімічних і клітинних підходів, вони довели, що блокування внаслідок блокування або видалення HEAL за допомогою цієї системи, запобігає рецидиву вірусу після припинення антиретровірусного лікування.

Наразі препарати антиретровірусної терапії повинні приймати усі пацієнти з ВІЛ, аби контролювати поширення вірусу в організмі.

"HEAL має домінівну роль в розмноженні ВІЛ. Висновки можна використовувати в якості нової терапевтичної цілі", – зазначив вчений Тарік Рана.

Автори підкреслюють, що це лише початок дослідження і необхідно подальше дослідження для підтвердження результатів. Для початку – на тваринах.

2-10-2019, 01:01

Назвали кількість нових випадків коронавірусу в Чернівецькій області
Збірна України – у числі кращих третіх команд із шести груп
Стартова ціна цього об’єкту на аукціоні була у 25 разів нижчою

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Люди побоюються, щоб сьогодні негода знов не наробила такого лиха

«Наші рвали та метали». Блог Анни Семьонової
Буковинці навіть дуже позитивно говорять про збірну України
«Я ж стану жертвою всесвітньої змови» Блог Юлії Леськової
Здавалося би, всі вже прийняли той факт, що коронавірус – доволі небезпечна вірусна інфекція
«Я не знаю більш національного народного генія» Блог Надії Будної
15 червня відзначили 80-річчя від дня народження видатного українського актора і режисера Івана Миколайчука
Комунальник на Соборній площі за допомогою ручної газонокосарки боровся із травою: в мережі активно обговорюють це відео

Ми розповімо вам, чому франшиза Pronto Pizza та Sushi Pro буде вигідною інвестицією.

Пройшло всього декілька місяців з того моменту, як найбільша торговельна мережа країни "АТБ" разом із "Райффайзен Банком" і Visa випустили унікальний банківський продукт.

Про основні переваги поліуретанових деталей та особливості виробництва розповідає технік-конструктор ТМ "PolyBush" Олександр.

В асортименті крамнички є желейки, різні горіхи в шоколаді, унікальний ірис, суфле, маршмелоу, карамель, jellybeans, лакриця, жуйки та льодяники.

Насолоджуйтесь концертом та вигравайте безліч цінних подарунків! Суперприз – РОБОТ-ПИЛОСОС!
Як влаштувати незабутню відпустку та не спустошити сімейний бюджет*

Провести незабутню відпустку і при цьому не спустошити сімейний бюджет допоможе найбільша торговельна мережа країни — "АТБ".

Ми поцікавилися, якою ж ідеєю керувалися власники, створюючи "Квант Сервіс", якого професійного рівня досягли інженери за усі роки роботи та із якими труднощами доводилося стикатися.

Про важливість профілактичних оглядів у ортодонта, фактори, що сприяють викривленню зубів у дітей, на які варто звернути увагу батькам, профілактику ортодонтичних захворювань, розповіли у стоматологічній клініці Life Dent.