Із 16 липня всі матеріали передвиборної агітації мають бути виконані державною мовою.
Про це повідомили у прес-службі Нацради України з питань телебачення і радіомовлення, передає УНН.
У Нацраді нагадали, що 16 липня набуває чинності (за винятком окремих положень) Закон України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, який регулює функціонування і використання української мови у різних сферах суспільного життя. Серед іншого він визначає і вимоги до матеріалів політичної реклами, яка розповсюджується на телебаченні, радіо, в інтернеті й друкованим способом.
Так, частини четверта і п’ята статті 18 цього Закону визначають такі вимоги:
“4. Матеріали передвиборної агітації, що транслюються на телебаченні, радіо, розміщуються на носіях зовнішньої реклами, поширюються у вигляді листівок і газет або в мережі Інтернет, виконуються державною мовою.
...
5. У порядку і на умовах, визначених законом щодо порядку реалізації прав корінних народів, національних меншин України, в окремих населених пунктах допускається поширення матеріалів передвиборної агітації, виконаних державною мовою та дубльованих мовами відповідних корінних народів, національних меншин України”.
У Нацраді звернули увагу ліцензіатів на ці норми і нагадали телерадіоорганізаціям, що вони зобов’язані дотримуватися законодавства України щодо мови передвиборної агітації під час кампанії з позачергових виборів народних депутатів України, що відбудуться 21 липня 2019 року“.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram