Астрономи знайшли неподалік від Землі дві потенційно придатні для життя планети

Астрономи виявили дві планети земного типу, які обертаються навколо своєї зірки за 12,5 світлових років від Землі. Вони фактично розташовані у тому ж космічному районі галактики, що і наша Сонячна система. Це десята й одинадцята планети, які були виявлені в рамках міжнародного проекту співпраці, запущеного у 2016 році й націленого на пошуки світів навколо зірок поблизу.

Вчені використали низку інструментів для дослідження космосу, розкиданих по всьому світу. Серед них CARMENES в Обсерваторії Калар-Альто і Muscat2 телескопу "Карлос Санчес" в Іспанії, а також обсерваторію Лас-Камбрес у Каліфорнії, США.

Дослідники з Університету Геттінгена й Інституту астрофізики на Канарських островах (IAC) виявили, що планети обертаються навколо Зорі Тігардена в сузір’ї Овен. Сама зірка була відкрита у 2003 році. Зоря Тігардена – це червоний карлик. Вона відносно холодна і невелика. Її маса складає всього лише десяту частину від маси Сонця. А температура на поверхні сягає 2704 градусам за Цельсієм.

В космічних масштабах вона розташована відносно близько до Землі. Однак, помітити її було важко через тьмяність. Вчені пильно стежили за зіркою, шукаючи доказів, які б вказували на існування планет поблизу неї. "Ми спостерігали за зіркою три роки, шукаючи зміни у її швидкості", - сказав один з авторів дослідження з Університету Геттінгена.

За його словами, дані, зібрані за цей час, вказують на присутність біля зірки двох планет, які трохи більші, ніж Земля за розміром. Їхня орбіта розташована в так званій "зоні життя".

Цим терміном вчені називають регіон на відстані від гарячої зірки, в якому може існувати рідка вода. А це ключовий компонент для виникнення життя у тому вигляді, в якому воно відоме людству. "Цілком вірогідно, що дві планети входять у більшу систему", - сказав інший співавтор дослідження Стефан Драйцлер.

20-06-2019, 00:38

На Буковині під колеса мікроавтобуса потрапив підліток

З політравмою 14-річного хлопця госпіталізовано до Сторожинецької районної лікарні
Україна відзначає День Незалежності: історія свята
А чи багато українців знають, як Україна здобувала незалежність
У Чернівцях мешканці скаржаться на сильний запах газу: відома причина
Ви теж чуєте запах газу? Панікувати не варто! Мер Каспрук пояснив, що сталось і як діяти

Як за сто дулярів стати знаменітим. Блог Мостіпаки
Про головні події тижня – у блозі Олександра Мостіпаки
Нещасні бабці чи перекупники? Чому нас обманюють на стихійних точках в Чернівцях
Днями вранці в центрі міста мала змогу спостерігати за майстринями перевтілення
Чому Чернівецька ОДА досі без голови: думка
Чернівецька область залишилась однією з небагатьох в Україні, яка через три місяці після обрання Зеленського президентом залишається зі "старим" керівництвом ОДА
"Західний судинний центр" - лікарі, яких ви знаєте! (на правах реклами)

Про особливості роботи центру та переваги методик, які тут використовують, розповіли судинні хірурги "Західного судинного центру" Юрій Оліник та Володимир Савін.
Якісні лабораторні аналізи стали ще доступніші в Чернівцях (на правах реклами)

Лабораторія "МедЛаб" рада повідомити, що в Чернівцях для зручності жителів міста відкрито нове відділення для забору біологічного матеріалу, яке знаходиться за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226.
«ARX» – страхова фортеця України (новини компанії)

Компанія "AXA Страхування" – лідер страхового ринку України – змінила назву на "Страхова компанія "ARX". У свою чергу, компанія "AXA Страхування Життя" працює під брендом "ARX Life".
Схуднути так, щоб зайві кілограми не повернулися (на правах реклами)

Чернівецький психолог допомагає своїм клієнтам позбутися зайвої ваги та утримувати бажану форму за допомогою унікальної програми.