Визначено міста світу із найдорожчим громадським транспортом

новини
821
0
Визначено міста світу із найдорожчим громадським транспортом

Аналітики Deutsche Bank опублікували щорічний огляд цін та рівня життя в світі. У дослідженні, зокрема, враховувалася інформація про те, скільки коштує місячний квиток на громадський транспорт у 55 великих містах.

Першу сходинку в рейтингу посів Лондон - у ньому проїзний на місяць обійдеться майже в 180 доларів. Крім того, у британській столиці найвищі середні витрати на оренду автомобілів. Далі у рейтингу - Дублін, Окленд, Токіо і Нью-Йорк. У цих містах пасажири витрачають на громадський транспорт від 121 до 128 доларів на місяць.



Найменше витрачають на громадський транспорт пасажири у Мехіко, Мумбаї та Буенос-Айресі - менш ніж 20 доларів. Також Deutsche Bank провів дослідження вартості чашки кави, квитка до кінотеатру, абонемента у тренажерний зал тощо. Містами з найкращим індексом якості життя аналітики визнали Цюрих, Веллінгтон та Копенгаген. На останній сходинці у списку опинилися Маніла, Пекін і Лагос.


Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.