Авто | Нерухомість |
Щось зробило велетенську діру в галактиці Чумацький Шлях і вчені не знають, що саме

Щось невідоме створило діру в частині ореолу Чумацького Шляху. Дивна "темна підструктура" була виявлена під час спостережень в рамках проекту Gaia, мета якого скласти найбільш точну 3D-мапу нашої галактики. Вчений з Гарвардського університету Ана Бонака помітила хвилювання у приливному потоці.

Як повідомляє Newsweek, вона звернула увагу на приливні потоки, створені зірками, які виходять з кулястих скупчень. Зазвичай їх можна знайти на краю галактики. Цей зірковий ореол Чумацького Шляху заповнений подібними приливними потоками. Якщо ніщо їх не турбує, потоки майже рівномірні з точки зору своєї щільності. Однак, Бонака помітила, що в одному з місць з’явилася діра.

"Небесна морфологія вказує на нещодавню тісну взаємодію з масивним і щільним порушником спокою", - йдеться у звіті вченої. Але що саме це був за "порушник", ніхто наразі сказати не може. "Це щільний згусток чогось", - сказала Бонака. Телескоп не зміг знайти джерело, яке могло спричинити діру у Чумацькому Шляху.

Що ж це могло бути? Оскільки діра велетенська, то і її чинник повинен бути відповідним. "Це щось в рази масивніше, ніж зірка. Щось, чия маса перевищує пасу Соня в мільйон разів. Однак, там немає таких зірок. Тож ми можемо відкинути таку версію. І якби це була чорна діра, вона повинна була б належати до класу супермасивних на зразок тієї, яка розташована в центрі нашої галактики", - пояснила вона.

Однак, проблема в тому, що на існування супермасивної чорної діри на околиці Чумацького Шляху теж нічого не вказує. На даний момент спостереження не виявили жодних великих об’єктів з матерії, які світяться чи відбивають світло. Тож Бонака допускає, що "порушник" може складатися з темної маси.

Автор: Юлія Леськова

21-05-2019, 00:49

Скільки нових випадків коронавірусу виявили на Буковині за добу
Загалом на Буковині кількість ковід-хворих від початку епідемії перевищила 44 тисячі
У Чернівцях із  багатоповерхівки випав молодий хлопець - фото

Внаслідок отриманих травм хлопець помер
Коронавірус на Буковині: скільки нових випадків виявили за добу
Загалом на Буковині від початку епідемії зафіксовано 43963 випадки коронавірусу

Веселитися українці люблять!
Ми успішно подолали наш "український рамадан – від Романа до Йордана"
«Всі продалися»
"Всі під кимось ходять", – таке почула днями від чернівецького таксиста
Нишком хворіємо
Щодня на сайті облдержадміністрації подають інформацію про кількість нових випадків захворювання на коронавірус
«Smart Centre» у Чернівцях – круті і надійні авто з Америки за доступною ціною!*

У Чернівцях надійним продавцем авто із Америки та Кореї є Smart Centre.
П’ять хвилин – і страва готова! З домашнім напівфабрикатам «Смачно» у Чернівцях готувати обід чи вечерю легко!*

Нещодавно у Чернівцях відкрився спеціалізований магазин із домашніми напівфабрикатами "Смачно".
Система «розумний будинок» від «Thermo House» у Чернівцях економить до 50% вашого бюджету!*

Будівельна компанія "Thermo House" вже понад 3 роки встановлює в Чернівцях розумні інженерні системи.
Рак легень: діємо на випередження. Лабораторія «МедЛаб» проводить діагностику*

Всеукраїнська мережа лабораторій "МедЛаб" проводить дослідження для діагностики легеневого раку
Як бренд весільних суконь із Чернівців «Vladiyan Royal Dresses» став всесвітньовідомим і популярним?*

Який шлях потрібно пройти, щоб стати відомим брендом і як не зупинитися на півшляху до успіху розповіли власники компанії Vladiyan Royal Dresses – подружжя Людмила та Юрій ВЛАДІЯН
Ритейл проти коронавірусу: українські лікарні отримали від «АТБ» сотню найновіших кисневих концентраторів*

Корпорація "АТБ" разом із Благодійним фондом "АТБ" закупили та передали обласним, міським і районним лікарням 100 таких апаратів.