Нікудишні авто: японці терпіти не можуть американські машини

новини
1 713
0
Нікудишні авто: японці терпіти не можуть американські машини

Виявляється, мешканці цієї країни вважають американський автопром нікчемним. У цій країні практично відсутні дилери, які продають машини американських брендів. І це за наявності нульової ставки ввізного мита на американські авто.

Водночас машини Toyota, Nissan і Honda вкрай популярні серед мешканців Штатів. Їх вважають модними, красивими, надійними і технологічними.



Зрозуміло, такий дисбаланс автомобільних ринків двох країн не може подобатися ні американському уряду, ні штатівським автовиробникам.

Але звідки ж взялася така дивна нерівність? Чому, наприклад, Ford повністю пішов з Японії ще у 2017 році, а GM в 2018-му зумів продати лише 700 автомобілів?

Виявляється, у японців своє ставлення до автопрому США. У переважній більшості вони вважають, що американці роблять нікудишні автомобілі, які не відповідають смакам японців. Серед населення побутує думка, що американські автомобілі надто величезні і ненажерливі, ненадійні й неефективні.

Варто розуміти, що приблизно 40% автомобілів, що продаються в Японії, це маленькі суперекономічні машинки, які належать до категорії кей-карів, або як їх називають самі японці – кейдзідося. Майже всі вони випускаються такими японськими виробниками, як Suzuki і Daihatsu.

Японія – густонаселена країна з дуже активним вуличним трафіком. З урахуванням цих умов, японці вважають за краще управляти негабаритними маневреними автомобілями, які легко вписуються у вузькі вулички і маленькі паркувальні місця.

До всього іншого дилери, які продають авто японських брендів, буквально "облизують" своїх покупців, постійно придумуючи для них акційні знижки та шоу, додаткові послуги та інші "плюшки".

Тому на дорогах Японії 95% автомобілів – місцевих марок. Решта 5% – це європейські спорткари і люксові машини брендів Mercedes-Benz, BMW, Volkswagen та Audi.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують