RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Гриневич розтлумачила основні цілі Нової української школи


Розвиток компетентностей учителя, популяризація освіти та створення сучасного освітнього середовища – за такими трьома кластерами працює фінський проект підтримки Нової української школи.

Про це розповіла міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час виступу на заході в межах офіційного старту проекту учора, 15 березня, – інформує прес-служба Кабміну, пише zik.ua.



"Зараз Нова українська школа є однією з найбільш підтримуваних суспільством реформ. Згідно з останніми опитуваннями вона має найбільшу частку одночасно глибокого розуміння та підтримки в українському суспільстві. Ми дуже серйозно ставимося до цього зворотного зв’язку. Він не лише допомагає згуртувати навколо змін активне коло зацікавлених українців, а й заручитися підтримкою наших міжнародних партнерів. І одним з таких партнерів, який повірив в українську реформу та розділив її цінності, стала Фінляндія. Одна з цілей Нової української школи – побудувати систему, що допоможе реалізуватись кожній дитині, а фінський проект сприятиме нам у цьому", – зазначила Лілія Гриневич.

Міністр повідомила, що проект називається "Learning together" ("Вчимося разом"). За її словами, кожен із напрямів, за якими працюють кластери, вирізняється тим, що саме за ними фінська система освіти є однією з найуспішніших у світі.

Так, кластер №1 "Розвиток компетентностей учителя – вдосконалення системи професійної підготовки" передбачає:

∙ моніторинг результатів запровадження нових програм з підготовки вчителів;

∙ підготовку професійних стандартів для директорів та вчителів початкової школи;

∙ інноваційні підходи в освітніх програмах для педагогічних університетів та закладів післядипломної освіти.

Кластер №2 "Популяризація освіти" передбачає:

∙ підвищення рівня обізнаності про реформу освіти та її підтримки суспільством;

∙ проведення цільових інформаційних кампаній;

∙ посилення інституційної спроможності МОН у сфері суспільних комунікацій.

Кластер №3 "Створення сучасного освітнього середовища" передбачає:

∙ створення ринку електронних освітніх ресурсів, зокрема підручників;

∙ розвиток Національної освітньої електронної платформи (НОЕП);

∙ поширення практики обміну досвідом між вчителями за допомогою сучасних цифрових технологій.

Проект "Фінська підтримка реформи української школи" – це двостороння ініціатива Уряду Фінляндії і Міністерства освіти і науки України. Його впровадження відбувається в межах угоди між Україною та Фінляндією, що була ратифікована 2018 року. Документом, зокрема, передбачено 6 млн євро безповоротної допомоги для втілення пріоритетних завдань Нової української школи. Проект розрахований на 4 роки.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
16-03-2019, 14:19
Коментарів 0 Переглядів 1 918



Внаслідок аварії кермувальник загинув на місці події, а пасажир отримав травми

Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.