Вчені назвали продукт, який допомагає боротися з депресією

Регулярне вживання невеликої кількості волоських горіхів знижує ризик розвитку депресії та може ефективно допомагати в боротьбі проти неї.

Несподівану користь волоських горіхів виявили вчені з Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі, передає 24 канал з посиланням на Nutrients.

У дослідженні взяли участь понад 26 тисяч осіб, яких поділили на кілька груп залежно від кількості споживання горіхів. Науковці також враховували шкідливі звички у добровольців, що здатні впливати на ризик депресії.

Виявилося, що невелика кількість волоських горіхів, що з'їдаються щодня, допомагало підвищити захищеність людей від депресії.

"Люди, які вживали мінімум 24 грами волоських горіхів на добу, на 26% рідше стикалися з депресією в порівнянні з тими, хто не їв горіхів", - зауважили вчені.

Також, регулярне споживання горіхів допомагає підвищити метаболізм, зменшити ризики виникнення артриту, злоякісних пухлин, хвороб серця та сповільнюють процес старіння.

Особливо корисно їсти волоські горіхи у зимовий період, адже тоді збільшується ризик виникнення депресії.

10-02-2019, 01:15

Зеленський назвав ім'я кандидата на посаду Генпрокурора
Зеленський бачить новим очільником Генпрокуратури свого близького соратника
ДТП на об’їзній у Чернівцях: службове авто поліції з’їхало в кювет
Внаслідок ДТП на автотрасі утворились незначні ускладнення дорожнього руху
Каспрук закликав депутатів зібратись на сесію для надання фінансової підтримки теплокомуненерго
Каспрук закликав депутатів зібратися на сесію для надання фінансової підтримки КП "Чернівцітеплокомуненерго"

Впевненість на мільйон (новини компанії)

У всесвітньому рейтингу щастя 2019 року Україна зайняла всього лише 133-е місце. Хоча, за словами вчених, які проводили дослідження, якщо описати складові індексу щастя, все досить просто.
"Хочемо розвиватися у Чернівцях, щоб люди працювали вдома" (на правах реклами)

Як працюють на одному із найбільших підприємств Буковини ТОВ "Аутомотів Електрік Україна"
"Західний судинний центр" - лікарі, яких ви знаєте! (на правах реклами)

Про особливості роботи центру та переваги методик, які тут використовують, розповіли судинні хірурги "Західного судинного центру" Юрій Оліник та Володимир Савін.
Робимо повірку лічильників води з "Гекон" (на правах реклами)