Наразі стартував наступний етап: в невеликих містах і віддалених районах до відкриття у 2019 році готують ще приблизно 50 Центрів обслуговування – для того, щоб наблизити якісні послуги і нові технології для всіх клієнтів групи компаній РГК. Це є важливою частиною стратегії розвитку РГК, яка сфокусована на створенні зручних і якісних сервісів для клієнтів.

У 2018 році Центри обслуговування клієнтів під брендом РГК опрацювали понад 7 млн звернень споживачів газу. Новаторський формат Центрів забезпечує комфортне обслуговування такого потоку клієнтів завдяки оптимальному поєднанню зон консультацій і місць для самостійної роботи з цифровими інструментами, а також просторів для очікування, розрахованих і для клієнтів з дітьми та людей з особливими потребами.
Новий підхід до зонування приміщень та інноваційні сервіси дозволяють відвідувачам ЦОК швидко і комфортно оформити документи для підключення газу, повірки та встановлення лічильників, отримати кваліфіковані консультації з інших газових питань.
Для самостійної роботи клієнтів з онлайн-продуктами РГК в Центрах є планшети, ноутбуки і термінали з touch-screen моніторами, а також платіжні термінали. Заразом відвідувачі ЦОК можуть користуватися онлайн-сервісами на своїх смартфонах і планшетах, скориставшись WI-FI.
У всіх 62-х Центрах, які працюють під брендом РГК, впроваджена нова система Стандартів обслуговування клієнтів. Цей регламент дозволяє максимально задіяти кваліфікацію співробітників Центру в інтересах клієнтів, при цьому звести до мінімуму виникнення конфліктних ситуацій.
"Центри роблять спілкування з газовими компаніями не тільки ефективним, але й зручним і швидким. Цивілізований сервіс стає доступним все більшому колу клієнтів у міру розширення мережі наших ЦОК. У наших планах збільшити їх кількість до 110 вже цього року", – сказав Андрій Коноз, директор компанії "РГК Контакт-центр", яка займається розвитком сервісів для споживачів газу.
Довідка. Регіональна Газова Компанія – сервісна компанія, що надає послуги з фінансового, юридичного, технологічного консалтингу. Клієнтами компанії є постачальники газу в 16 регіонах країни, а також 19 газорозподільних компаній, на обслуговуванні яких перебуває понад 200 тис. км газопроводів і 8 млн побутових споживачів газу.