Як впоратися з емоційним вигоранням у лікарів: поради від Уляни Супрун

новини
2 137
0
Як впоратися з емоційним вигоранням у лікарів: поради від Уляни Супрун


З проблемою емоційного вигорання стикаються медичні працівники по всьому світу - від 25% до 75%, в залежності від спеціальності лікаря.

Про це повідомила Уляна Супрун на своїй сторінці у Фейсбук

"В Україні система охорони здоров'я прийшла до катастрофічного стану і ми тільки почали її змінювати. Розуміємо, що одна з суттєвих причин емоційного вигорання українських медиків - це низький рівень оплати праці. Щоби виправити це, ми робимо кардинальні системні зміни. Цьогоріч вони почнуться для лікарів первинної ланки, а до 2020 року торкнуться працівників всіх рівнів медичної допомоги. Вдячна медикам, які не зневірюються в тому, що зміни залежать від нас самих та готові допомагати їх втілювати. Разом ми зможемо створити систему, гідну, як наших пацієнтів, так і медичних працівників!", - пише вона.

Для емоційного вигорання характерне відчуття браку енергії, інколи апатія та відчуження, підвищення відчуття тривоги та дратівливість. Можуть виникати проблеми з самооцінкою та задоволенням своїми професійними навичками. Симптоми можуть також мати фізичний характер, наприклад, головний біль, коливання ваги, проблеми з травленням та порушення сну.

Поради для медичних працівників:

- Перш за все, подумайте, що могло стати причиною виникнення цього стану. Це перший крок до подолання проблеми, що допоможе розробити план дій.
- Обговоріть проблему з колегами чи керівником. Знайдіть компромісні рішення з приводу режиму роботи та можливості розвитку професійних навичок.
- Залишайте час на себе. Займіться справою, яка вам до душі, та допоможе відволіктись від стресу.
- Регулярно займайтеся фізичною активністю. Ендорфіни, що виробляються під час фізичної активності, допомагають зменшити почуття смутку, депресії та тривоги.
- Розставляйте пріоритети та цілі у своїй роботі, постарайтесь зрозуміти, чи ви відчуваєте себе повноцінно у вашій роботі.

Поради для головних лікарів:

- Будьте уважними до ваших колег. Знаходьте час на розмови. Запитуйте про їхні справи не тільки робочі, але й інші. Хороші особисті стосунки найбільш ймовірно допоможуть вашим колегам розкритися, поділитися переживаннями та боротися зі стресом.
- Заохочуйте відпочивати та робити перерви. Розподіляйте час та навантаження оптимально, плануйте графіки роботи заздалегідь, щоб правильно розподіляти час персоналу.
- Підтримуйте здорові звички. Ініціюйте проведення руханок чи тренувань, створіть кімнату для відпочинку.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:

Читайте також

07:00
Погода на Буковині 2 квітня
02:00
Розчинна проти заварної: ось яка кава корисніша насправді
01:45
5 неефективних вправ, які варто припинити виконувати у спортзалі
01:30
Її не потрібно дотримуватись щодня. Названо найкращу дієту для схуднення
01:15
Ці 5 горіхів найкорисніші для вашого здоров'я: варто додати їх на тарілку
01:00
Небезпечно для очей: скільки часу можна дивитися телевізор без шкоди?
00:30
Чому корисно пити чай із кориці: названо 7 цілющих властивостей цього напою
00:30
Що станеться з організмом, якщо регулярно їсти насіння чіа: дієтологи дали відповідь

Колонка

Читають Коментують

Свіжий номер

Афіша

політика, влада

економіка

здоров'я

культура

спорт

Каталог фірм