RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Окремі чернівчани пересідають на велосипеди. Дехто взагалі забув про незручності, які виникають під час проїзду в громадському транспорті та автомобілях, бо пересувається містом лише на велосипеді. Навіть окремі затяті водії пересіли на велосипеди. Так, кажуть, дешевше. Щоправда, на сьогодні у місті немає доріжок для велосипедів. І коли вони з’являться, наразі не знає ніхто.

Їдучи на велосипеді, дивиться під колеса


Чернівчанин Анатолій Паращук на велосипеді уже два роки. Він працює менеджером в одній з приватних фірм. Раніше три роки їздив машиною.

– Маю машину марки Nissan, але користуюся нею, лише коли їду в село до дівчини, – розповідає Анатолій Паращук. – Уже два роки, як купив собі велосипед. Відтоді їжджу на ньому і на роботу, і за місто відпочити.

Анатолій Паращук каже, що пересуватися на велосипеді можна швидше, ніж авто в час-пік, коли на дорогах затори. Крім того, проїзд на велосипеді замінює ранкову зарядку.

– Зарядку не роблю і не ходжу до спортзалу, але маю чудову фізичну форму, – каже. – Крім того, велосипед – це заряд адреналіну на весь день.

Щоправда, катання на велосипеді в місті завдає чимало незручностей.

– Під час руху треба бути уважним, дивитися під колеса, не перешкоджати іншим, щоби тебе не збили і ти нікого не збив, – каже Анатолій Паращук. – Слід час від часу перевіряти стан велосипеда, прислухатися, чи нічого не скрипить. Якщо починає скрипіти, краще зупинитися й перевірити.

Анатолій каже, що за годину робить приблизно сто обертів педалями. Максимальна дистанція, яку подолав, пролягала до села Виженка – приблизно 80 км.

– Навряд чи скоро пересяду за кермо свого авто, – зізнається чернівчанин. – На велосипеді їхати дешевше. Нині за бензин треба платити майже вдвічі більше, ніж два роки тому.

Понад рік не користується громадським транспортом чернівчанин Павло Т. На роботу він їздить велосипедом.

– Підрахував, що на місяць проїжджаю тролейбусами та маршрутками приблизно 200 гривень. Це великі гроші! Дешевше та швидше тільки на велосипеді. Крім того, не люблю штовханини у громадському транспорті. Маршрутками їжджу хіба що під час дощу, – каже.

"На роботу на велику не їжджу,
бо немає стоянки"


Володимир Савенков працює у салоні з продажу велосипедів. Каже, що двоколісним транспортом користується з дитинства.
– На велосипеді їжджу з 12 років, – розповідає Володимир. – Мій велосипедний стаж – приблизно 15 років. Цьому заняттю майже ніколи не зраджую.

Володимир Савенков каже, що Чернівці немовби створені для велосипедистів: "Наше місто маленьке. Тому велосипедом його можна проїхати вздовж і впоперек".

На велосипед чернівчанин сідає лише тоді, коли хоче відпочити.

– Ми з друзями проїжджаємо по 50-60 км красивими місцями України, – розповідає. – Востаннє на велосипеді проїхав аж до Яремчі.
На роботу велосипедист не завжди їздить на велосипеді. Каже, що доводиться пересідати у машину, бо у місті немає велостоянок. А без стоянки такий транспорт ніде залишити.

"Рекорд – 156 км"

Уже 16 років не розлучається з велосипедом і чернівчанин Віталій Листархов.

– Цей транспорт екологічно безпечний та корисний для здоров’я, – каже Віталій. – Тим паче, в теперішніх умовах їзда на велосипеді вигідніша. Бо вартість проїзду в громадському транспорті теж недешева.

Чоловік розповідає, що вже давно забув про те, як їздити у громадському транспорті, бо й на роботу, і в особистих справах їздить на велосипеді. А щоб уникнути аварій, намагається рухатись тротуарами. Рекордна дистанція Віталія Листархова – 156 км.
Марина КОРПАН

Коментар
Коли у місті будуть велодоріжки та стоянки?

Ярослав Кушнірик,
заступник начальника департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міськради:

На розгляді департаменту перебувало питання про встановлення для велосипедистів велодоріжок. Оскільки наше місто невелике, а рух усього транспорту пролягає через центр, то насамперед говорили про те, щоби встановити велодоріжки в центрі міста. Проте це зробити неможливо, бо дороги в старій частині вузькі. Тож велодоріжки перешкоджатимуть руху автотранспорту. Щодо місць для парковок велосипедистів у міськраді бесіди ще не було. Якщо ми побачимо, що кількість людей на велосипедах значно зросла, то врахуємо їхні потреби і вирішимо це питання".
19-08-2011, 12:36
Коментарів 0 Переглядів 3 854

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.